150
38 shares, 150 points

Mitsubishi во последниве две години постигнува најголем напредок во продажбата во САД меѓу азиските марки. Еден од најголемите „мотори“ за зголемувањето на продажбата е Eclipse Cross, стилски кросовер што од пред неколку месеци се нуди и на нашиот пазар.

Американскиот ограник на Mitsubishi објави дека во минатиот месец продал 19.599 возила на големиот пазар, што претставува зголемување од 36,9 проценти во споредба со истиот месец лани. Јапонската марка со тоа ја постигна втората најдобра продажба на американскиот пазар по март 2004 година.

Најмногу придонес за одличниот резултат постигнуваат кросоверите Eclipse Cross и Outlander Sport, како што на пазарот во САД е името на кај нас добро познатиот ASX. Нивната продажба во третиот месец од годинава се зголемила за дури 60% во споредба со март лани.

mitsubishi eclipse cross stranicna

Вкупно во првото тромесечје се продадени 42.067 возила во САД или 17,6% повеќе отколку во истиот период во 2018 година. Повторно, ова е најдобар квартал на Mitsubishi во САД по 2004 година.

Outlander имаше историски најдобра продажба во март, со 7.923 примероци. Неговата популарност се должи и на тоа што моделот е достапен во верзија со седум седишта. Mitsubishi во исто време ја проширува и дилерската мрежа, со седум нови дилери во март.

Продажба на Mitsubishi во САД

 

Март 2019

Март 2018

2019

2018

Mirage

2880

3106

6242

5532

Lancer

3

773

0

2062

Outlander Sport

5309

4674

12457

13430

Outlander

7923

4789

13740

13099

Outlander PHEV

341

373

631

996

Eclipse Cross

3143

604

8997

653

Вкупно

19599

14319

42067

35772

Mitsubishi Eclipse Cross прогласен за најдобар нов модел во Русија

Англиски дилери на Mitsubishi дизајнираат L200 по сопствена замисла

Renault, Nissan и Mitsubishi стануваат рамноправни партнери

Eclipse Cross стартува со продажба: Сé од Mitsubishi, во едно

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

150
38 shares, 150 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *