156
20 shares, 156 points

BMW има добиено десетици илјади нарачки за електричното Mini што ќе започне да се испорачува во следната година. Меѓутоа постои проблем. Производството во Оксфорд ќе започне на 1-ви ноември, а тоа е еден ден по планираното излегување на Британците од ЕУ.

BMW има добиено десетици илјади нарачки за електричното Mini, коешто ќе почне да пристига кај сопствениците во текот на следната година. Конкретно од Минхен откриваат дека станува збор за повеќе од 45.000 возачки и возачи што пријавиле интерес за автомобилот на струја.

Иако првиот модел на Mini со погон на струја ќе пристигне во салоните дури во почетокот на следната година, заинтересираните купувачи можат уште сега да се регистрираат и со плаќање аванс да обезбедат примерок од автомобилот. Овој принцип е веќе стандард во браншата, откако прв го воведе Tesla. Во BMW се мошне задоволни од интересот и потврдуваат дека продажбата на E-Mini ќе достигне задоволнително ниво.

Производството во Оксфорд започнува точно на 1-ви септември, а тоа е еден ден по планираното излегување на Британците од ЕУ на 31-ви октомври. Во Минхен потврдуваат дека Брегзит претставува пречка, но производителот е подготвен за сите можни сценарија.

View this post on Instagram

Electric by nature. The first all-electric MINI. ⁠ ⁠ #MINI #MINIElectric #AllElectric #ChargedWithPassion #ElectricCar⁠ ⁠ __⁠ MINI Cooper SE*: Energy consumption in kWh/100 km combined: 16.8 – 14.8, Fuel consumption in l/100 km combined: 0, CO2 emissions in g/km combined: 0. The driving range depends on a variety of factors, especially: personal driving behaviour, selected route, weather conditions, usage of heating/cooling and preconditioning. *These figures are preliminary values and have not yet been confirmed. Subject to change. The values of fuel consumptions, CO2 emissions and energy consumptions shown were determined according to the European Regulation (EC) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model. The values of the vehicles are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. [With respect to these vehicles, for vehicle related taxes or other duties based (at least inter alia) on CO2-emissions the CO2 values may differ to the values stated here.] The CO2 efficiency specifications are determined according to Directive 1999/94/EC and the European Regulation in its current version applicable. The values shown are based on the fuel consumption, CO2 values and energy consumptions according to the NEDC cycle for the classification. For further information about the official fuel consumption and the specific CO2 emission of new passenger cars can be taken out of the „handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, which is available at all selling points and at https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.⁠

A post shared by MINI (@mini) on


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

156
20 shares, 156 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *