143
20 shares, 143 points

Германското премиум трио води остра конкурентска битка и за големиот кинески пазар. Mercedes во јуни ја зголеми предноста, BMW само што не го престигнал Audi

Mercedes во минатиот месец го зголеми водството како најпродавана премиум марка на кинескиот пазар, пред Audi и BMW. Марката со сребрената ѕвезда и натаму бележи двоцифрен пораст на најголемиот автомобилски пазар во светот. Во јуни, Mercedes продал за 14% повеќе или вкупно 56.944 возила.

На второто место е Audi со 48.177 возила, што е за 7,2% помалку во споредба со истиот месец лани. BMW е во позитивен тренд и со само стотина возила помалку е на третото место. Падот во продажбата на Audi се должи на штрајкот на локалните дилери, кои престанаа да нарачуваат нови возила, откако марката на концернот Volkswagen лани се обиде да организира паралелна дистрибутивна мрежа.

Во првото полугодие, Mercedes продаде вкупно 340.000 возила (+14%) на кинескиот пазар, Audi постигна уште поголем раст со 20%, но остана на 306.590 продадени примероци, додека продажбата на BMW напредуваше за 3,4 проценти, на вкупно 286.537 возила.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

143
20 shares, 143 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *