131
18 shares, 131 points

Mercedes е сериозен околу„купето“ во GLE Coupe. Меѓуоскиното растојание е скусено за 60 милиметри во споредба со стандардниот СУВ, што носи плус во возната динамика. На тоа следи и нов погон 4Matic, кој може по желба на возачот да дозволи повеќе надуправување или подуправување. Нормално, уште од старт пристига и AMG-изведбата со 435 КС.

Неколку важни места на штандот на Mercedes на салонот ИАА во Франкфурт ќе им припаднат на новото GLE Coupe и на неговата спортска изведба AMG 53. Во салоните на марката, новите модели ќе пристигнат во следната пролет. СУВ-крстосувачот GLE веќе го имавме на тест во Аутомедиа, а тогаш подготвивме и објаснување на техниката што на двотонската грамада ѝ дава способност за „танцување“. Затоа, без репризи и повторувања, накусо за купе-изведбата на GLE:

Главните обележја на новиот Mercedes GLE Coupe:

  • Дизајнот повеќе ја нагласува елеганцијата, но во исто време и спортската нота на купе-каросеријата, во споредба со претходникот. При непроменета челна површина, отпорот на воздух е смален за 9 проценти, благодарение на подобрената аеродинамика.
  • При доплата за пневматска амортизација Airmatic и активното подвозје E-Active Body Control, се унапредуваат и возната динамика и комфорот, на асфалт и на терен. Четирикратно зголемениот напон, на 48-волти, дозволува компонентите во подвозјето да реагираат побрзо, а се добиваат и неколку функции што беа недостапни досега. „Танцувањето“ подеднакво добро му успева и на GLE Coupe. Покрај тоа, подвозјето е дотерано поспортски, вклучувајќи и управување со подиректен преносен однос.
  • Поимот модерен луксуз, кој практично е основа при развојот на целата актуелна генерација модели на Mercedes, секако дека е присутен и во купето од GLE. Според Штутгарт, внатрешноста оддава убава спортска нота, но и повеќе комоција во споредба со претходникот.
  • Ракувањето во кокпитот се базира врз познатиот систем MBUX, со одушевувачка графика и лесно ракување.
  • Престижното СУВ-купе во почетокот ќе се нуди на европскиот пазар во две моделски изведби, двете со трилитарски V6-дизел: Mercedes GLE 350d Coupe со 272 КС и 600 Nm, и Mercedes GLE 400d со 330 КС и 700 њутнметри. Во пречистувањето на издувните гасови се користи дополнителен SRC-катализатор кој поседува и ASC-катализатор, при што се постигнува поточно дозирање на Адблу, според стилот на возење.
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

Главните обележја на новиот Mercedes GLE 53 Coupe:

  • Четирилитарскиот V8 со двојно турбонатполнење и блага хибридна техника под име EQ Boost, постигнува 435 КС „на бензин“, а уште 22КС доаѓаат од стартер-генераторот. Корисна способност на погонот е да вклучи таканаречено „едрење“, кога се ангажира мала силина на моторот, само колку да се одржува моментното темпо.
  • Стилот на AMG најдобро го прикажува маската со 15 вертикални ламели.
  • Во техничкиот арсенал во подвозјето спаѓаат:
    – AMG RIDE CONTROL+ пневматска амортизација со електромеханички систем против навалување на каросеријата AMG ACTIVE RIDE CONTROL и постојано приспособување на степенот на амортизација.
    – AMG DYNAMIC SELECT со седум програми за возење – лизгаво, комфорно, спортски, спортски+, индивидуално, приколка и песок.
  • Преносот на сила и подвозјето на AMG GLE 53 Coupe се дотерани посебно за перформансите и возната динамика кои се својствени за спортската марка на Mercedes.
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

Осум модели ја сочинуваат СУВ-понудата на Mercedes: GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupe, GLA, G-Class и новиот GLB. Штутгарт досега има продадено повеќе од 6 милиони СУВ-модели.

Технички податоци · Mercedes GLE 53 GLE 4Matic+ Coupe

New photo by Automedia MK / Google Photos

Цилиндри

6

Зафатнина (cm3)

2.999

Моќност (kW/КС)

320/435

при 1/min

6.100

Моќност од EQ Boost (kW/КС)

16/22

Вртежен момент (Nm)

520

при 1/min

1.800-5.800

Вртежен момент од EQ Boost (Nm)

250

Потрошувачка (l/100 km)

9,3*

Емисија на CO2 (g/km)

212*

0-100 km/h (s)

5,3

Крајна брзина (km/h)

250**


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

131
18 shares, 131 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *