Mercedes G-Class е сосем природен избор како основа за возилото за експедиции што го изработува австралиската компанија Earthcruiser. Единственото ограничување за овој суперкампер не е теренот, туку горивото. Но, Австралијците го решаваат и тоа. Експедицијата надвор од цивилизацијата трае колку што ќе трае и залихата од 350 литри гориво.
За погонот на Earthcruiser Escape се грижи шестцилиндарски турбодизел со 184 КС и 400 њутнметри, во комбинација со автоматски менувач со пет степени. Со меѓусокино растојание продолжено на 3,43 метри, возилото за освојување на светот располага со блокада на предниот, средишниот и задниот диференцијал.
Амортизерите се заменети со помоќни и поголеми, вграден е компресор за воздух и резервоар за гориво со дополнителни 250 литри. Напред и назад се наоѓа по еден чекрк со влечна моќ од по 6,1 тони, кои гарантираат извлекување и од најдлабоката кал.
Идејата со покривот што се извлекува нагоре е да се овозможат компактни димензии за прекуокеански превоз на возилото во контејнер
На светските авантуристи им значи и тоа што димензиите за Earthcruiser одговараат за стандарден ISO-контејнер, во случај кога треба да се прелетаат океани. Тоа е воедно и целта со задниот дел од покривот кој се извлекува нагоре, заради дополнителен простор.
Назад се поставени две резервни тркала и „планинарски прибор“. Капаците веднаш зад задните тркала го отвораат пристапот до големи прегради. Поставени од двете страни на возилото, тие можат да послужат и како маса или работна површина, доколку се преклопат надолу. Отстрана се наоѓа и преграда со надворешен туш и пристап до резервоарот од 250 литри за питка вода.
До просторот за престој се пристапува преку вратата што е поставена веднаш зад возачката врата. Постои и директен пристап од возачката кабина, но тој е тесен и служчи само во итен случај. Опремата на Earthcruiser Escape вклучува туш и преклоплив тоалет, како и блок за готвење, со шпорет, мијалник и ладилник со погон на дизел.
Назад се наоѓа мал простор за седење со маса и кревет по цела ширина. Со спуштање на масата се добива двоен кревет. Клима уредот и дисплејот за ракување со електрониката во кабината се стандардна опрема.
Кога возилото мирува, литиум-јон акумулаторите се полнат преку трите соларни модули на покривот, додека при возење, таа задача ја презема посебен генератор. Назад се поставени моќни рефлектори кои се насочуваат по потреба, а има и посебна лента со светлечки диоди на покривот. Со сто литри гориво во првиот резервоар, Escape тежи 3,9 тони и поседува дозволена носивост од 600 килограми.
Само литиум-јон батериите чинат 13.000 австралиски долари
Стандардната опрема вклучува и сателиско лоцирање, надзор со пет камери, ГПС-навигација и дигитален хотспот. Цената изнесува 350.000 австралиски долари, односно нешто повеќе од 220.000 евра. Една третина од цената отпаѓа само на основата за возилото. Од посебните додатоци, само литиум-јон батериите чинат 13.000 австралиски долари. Секако дека во цената се вклучени и 700-те работни часови, кои се потребни за Mercedes G-Class да се претвори во експедициско возило.
Најскапа земја за кампување годинава е Италија
Приколка за кампување што се претвора во јахта
Кинезите бараат и приколки за кампување
Со ова возило се поаѓа во освојување на светот