162
24 shares, 162 points

Во мрежата од производствени погони на Daimler се случија големи промени. Фабриката за Mercedes во Бремен го отстапи местото на најголема фабрика на концернот на Пекинг. Во кинеската фабрика се произведуваат најмногу автомобили на Mercedes.

Според бизнис-извештајот за ланската година, Daimler во минатата година продал 860.000 возила во Азија, од кои повеќе од половината биле пласирани само во Кина. На најголемиот пазар во светот, продажбата лани пораснала за дури 33 проценти. Тоа повлекува и соодветни последици. Според бројот на произведени автомобили, фабриката во Бремен повеќе не е најголема фабрика во производствената мрежа на Daimler.

Во погоните во Пекинг лани биле произведени над 430.000 автомобили, додека во Бремен во истиот период околу 420.000 автомобили се симнале од произвоствената лента. Бремен е главната фабрика за лимузинската изведба на C-Class, којашто е најпродавана моделска серија на Mercedes. Пред две години во истата фабрика стартуваше и производството на GLC. Моментно таму се произведуваат десет модели, што е најголем број на варијанти меѓу сите фабрики на концернот. Од Бремен в година ќе стартува и првиот електричен автомобил на Daimler, кросовер од новата подмарка EQ.

Пекинг уште пред две години го одбележа производството на милионитиот автомобил на Mercedes

Во фабриката во Пекинг се произведуваат Mercedes C и E-Class, вклучувајќи ги и нивните верзии со продолжена каросерија, како и GLA и GLC. Фабриката е заедничка инвестиција со локалниот партнер BAIC Motor. Освен автомобили, во Beijing Benz Automotive се произведуваат и мотори. Во 2015 година беша одбележана десетгодишнина на фабриката, а една година подоцна од Пекинг излезе и милионитото возило под знакот на сребрената ѕвезда. Третото место меѓу најголемите фабрики на Daimler им припаѓа на погоните во Раштат (330.000 возила), четврта е фабриката во Зинделфинген со 310.000 возила.

Кина укинува 553 модели поради превисока потрошувачка

Volvo гради фабрика за спортската марка Polestar во Кина

Mercedes повторно ги натпродаде BMW и Audi

BMW M5 против Mercedes-AMG E 63 S на споредбен тест на Auto Bild


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

162
24 shares, 162 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743