146
29 shares, 146 points

Денешната техника и инженерско мајсторство дозволува некои СУВ-модели да возат побрзо од повеќето традиционални спортски купеа или родстери. Тоа одамна му успева и на Mercedes-AMG GLC 63 S, а сега и официјално, со рекорд на Нирбургринг

Со нотарски заверени 7.49,369 минути, Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ е најбрзиот сериски СУВ на Нирбургринг. Дополнителна тежина на ова достигнување дава фактот што зад воланот седеше шефот на инженерскиот тим на AMG, Маркус Хофбауер, место професионален тркач.

Според специјалистот од Афалтербах, рекордот се должи на концептот на екстремниот СУВ, којшто покрај 4,0-литарскиот V8 вклучува и приспособлива пневматска амортизација, посебно модифициран погон на сите тркала со варијабилна распределба на вртежниот момент, блокада на задниот диференцијал и керамички сопирачки. Најмоќниот и најбрз GLC воедно успева да биде и нормално возлив во секојдневието.

За претстава колку е брз кругот на Mercedes-AMG GLC 63 S, најбрзиот сериски Mercedes е GT-R на 10-то место, со 7,10 минути

Забелешката дека рекордот е нотарски заверен секако не е безначајна. Компанијата којашто има концесија врз тркачката патека не врши официјално мерење на време на круг, па тоа е задача што производителите си ја преземаат сами. А, тоа секогаш подразбира и можност за манипулирање. Во тој контекст, претходниот рекорд припаѓаше на Alfa Romeo Stelvio QV.

Италијанскиот супер-СУВ сега е на второто место, со време од 7,57 минути, пред Porsche Cayenne Turbo S (од втората генерација) со 7,59 минути. Со голем заостаток, на четвртото место е Range Rover SVR со 8,14 минути. Неизвесно е колку долго ќе остане рекордот, затоа што е ред Lamborghini Urus да го извози својот најбрз круг на Нирбургринг. Истото важи и за новата генерација на Porsche Cayenne.

Како што е вообичаено за Mercedes-AMG, рекордниот круг беше измерен од независните експерти на „wige solutions“. Најверно сведоштво за брзиот круг на дваесеткилометарскиот „Зелен пекол“ сепак дава видеоснимката:

Porsche 911 GT2 RS MR го извозе Нирбургринг за рекордно време

Ова такси чини 10 евра од километар – на Нирбургринг

24 часа и 4000 гуми на Dunlop на Нирбургринг

Џенсон Батон ја комплетира серијата рекорди на Honda Civic Type R

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

146
29 shares, 146 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743