Ланската година беше мошне успешна за McLaren. Од фабриката во Вокинг излегоа 1.654 суперспортски автомобили, што е нов рекорд за компанијата и причина за загриженост на италијанските „одгледувачници“ на расни коњи.
Многу марки во последно време изникнуваат од никаде и завршуваат исто како што се појавиле, преку ноќ. Тоа што купувачите го ценат е „приказната“ што со себе ја носи марката. А, зарем постои поубедлива и поимпесивна приказна од онаа на McLaren, второ по старост име во формула 1 по Ferrari, со еден од најуспешните тимови во историјата на формула 1. И уште, со McLaren F1, хиперавтомобилот што во 1990-ти ги запрепасти италијанските расни одгледувачници на спортски болиди и остана забележан како еден од најзначајните автомобили во историјата.
Потребно беше само да се понуди малку подостапен модел, што McLaren лани и го направи, со претставувањето на спортската серија составена од 570S и 540C, за на пазарот на суперспортски автомобили да се издвои „нова“ силна марка. McLaren лани произведе рекордни 1.654 возила. Тоа е огромно достигнување, ако се има предвид дека марката стартуваше одново пред само пет години. Најголема заслуга за рекордната продажба има токму лансирањето на 570S и 540C.
На Британците им претстои нова рекордна година. За испорака на моделите од спортската серија во моментов се чека најмалку шест месеци и за овој рок да не се зголемува до неподносливи граници што ќе ги разбркаат муштериите, McLaren вработува уште 250 лица во изработката на возила.
Дури пет нови модели од McLaren беа претставени лани
Лани марката претстави дури пет нови модели, заокружувајќи ја гамата составена од спортска, супер и ултимативна серија: McLaren P1 GTR од ултимативната серија и 675LT Coupе од супер серијата, ограничен на 500 примероци. Обата модела се распродадоа веднаш. Во декември следеше и Spider од 675LT, исто така ограничен на 500 примероци и распродаден за само две недели.
Во април следеше лансирањето на моделите од спортската серија, како конкуренти на Porsche 911 Turbo & Co. По купето 570S, на салонот во Шангај беше претставен и 540C. Во оваа и во следната година McLaren ќе претстави уште две каросериски изведби во „евтината“ спортска серија, кои заедно со постоечките модели од серијата ќе учествуваат со две третини во вкупната продажба на марката. Во декември беше испорачан и последниот примерок од серијата ограничена на 375 примероци од хиперспортскиот P1.
Од следниот месец ќе се произведува и во втора смена во Вокинг. Со новите 250 вработени, дневната продукција ќе се зголеми од 14 на 20 автомобили до средината на годинава.