144
38 shares, 144 points

Неколку мали зафати ѝ донесоа повеќе комфор, безбедност и поблагородна нота на Mazda CX-5 за моделската 2019 година. Новитет во опремата се кожени седишта со вентилација, но најсуштинско е тоа што сите мотори ја исполнуваат строгата норма Euro 6d-Temp – иако нашиот пазар не прави голема разлика во поглед на емисијата.

Бестселерот на Mazda доби побогата безбедносна опрема и нова опција на кожени седишта со вентилација за моделската 2019 година. Заедно со тоа следат и неколку преправки во подвозјето и во управувањето, во комбинација со усовршена верзија на познатиот систем за контрола на стабилноста G-Vectoring Control Plus. Малите зафати надвор од класичниот „фејслифт“ се направени со цел да се постигне повисок комфор, заедно со подобри возни својства.

Освежувањето на Mazda CX-5 надвор од класичен фејслифт е направено само заради комплетирањето на понудата од мотори според Euro 6D-Temp

Со модификациите во моторите и со новата техника за пречистување на издувните гасови, сега целата гама на Mazda MX-5 ја исполнува нормата Euro 6d-Temp. Новитет во дополнителната опрема е пакетот Sports Line Plus, кој вклучува кафени кожени седишта, црн таван, украсни лајсни од вистинско дрво и хромирани детали, како и бандажи од 19 инчи полирани до висок сјај.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Топ-бензинецот Skyactiv-G 194, со работна зафатнина од 2,5 литри и исклучување на два цилидри заради заштеда на гориво, од годинава е достапен и во изведба со погон напред, но шестстепениот автоматски менувач останува стандард. Бензинецот со 165 КС исто така се нуди во верзија со погон напред и на сите тркала. Автоматскиот менувач е опција во верзијата со погон на сите тркала.

Единствен дизел е 2,2-литарскиот Skyactiv-G, во верзии со моќност од 150 и 184 КС. Посилната изведба е достапна само со погон на сите тркала i-Activ AWD. Шестстепен автоматик е опција во двете верзии на моќност.

Новата Mazda3 почнува да вози по македонски асфалт

Mazda CX-30 меѓу најпријатните изненадувања на салонот

Mazda3 стартува со продажба во Германија: Со револуционерен „дизел-бензинец“

CX-5 ѝ донесе рекордна продажба на Mazda

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

144
38 shares, 144 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *