Тјунерската работилница Manhart во последниве години исфрли неколку екстремни машини. Последното достигнување е BMW M5, кој во нивната изведба спринтува за 5,9 секунди – од 100 до 200 km/h
Тјунирањето BMW им е потесна специјалност на одгледувачите на расни коњи во Manhart. Од германската работилница штотуку излезе MH5 700, како што гласи нивната ознака на M5 од актуелната генерација F90, по третманот. Крунскиот модел во понудата на M GmbH нема проблеми со недостиг од моќност. Со 600 КС и 750 њутнметри, како и со интелигентен погон на сите тркала, којшто се грижи за уште повисока динамика во возењето, BMW M5 веќе е победник. Но, во Manhart сакаа да направат уште поголема „драма“, како што пишува во соопштението на тјунерот од Вупертал.
Главната заслуга за порастот во перформансите е во вградувањето на дополнителната електронска контролна единица, којашто тјунерот во сопствениот стил ја нарекува Mhtronik. Резултатот се 723 КС и 870 њутнметри, односно плус од 123 КС и 120 њутнметри. Подобра претстава дава времето од 5,9 секунди – за забрзување од 100 до 200 km/h!
Карбонските спојлери се „Made in Germany“, ова е врвен германски тјунинг на сцената
Со екстра моќноста оди и екстра лутина во изгледот на супербрзата лимузина. Целиот пакет спојлери е изработен од карбон и изработен е во Германија. Во пакетот спаѓа модифициран преден спојлер, со ламела што го зголемува потисокот при повисоки брзини. Поразлично изгледа и опашот, со масивен и едноделен дифузор од карбон. На тоа се надоврзуваат заден спојлер и речиси незабележлив продолжеток на задниот капак.
Тјунингот на Manhart е препознатлив и по звукот. Целиот издувен систем е изработен од благороден челик и произведува силен звук уште при старт. Турбокомпресорите шуштат гласно секогаш кога ќе се додаде повеќе гас, а дополнително доживување прави и гргорењето при секое менување степен. Издувот завршува со карбонски цевки со пречник од 102 милиметри.
Со навојни амортизери од KW, тјунираниот MH5 700 е за 20 милиметри понизок од серискиот F90. Manhart избра златна шема за декорирање на демо возилото, коешто летово ќе гостува кај водечките медиуми на сцената на тјунингот. Секако дека погледот веднаш ги фаќа и бандажите од 21 инч.
[FAG id=33454]