150
20 shares, 150 points

Производителот MAN наскоро ќе започне со камионски плотун во реални услови на возење. Користејќи напредни системи за асистенција и мрежно поврзување, колона камиони вози на неколку метри растојание. Тоа им носи корист на шпедитерите, но и на останатите учесници во сообраќајот.

Производителот на товарни возила MAN, заедно со шпедитерскиот гигант DB Schenker, наскоро ќе го започне тестирањето на камионски плотун во секојдневни услови на возење. Колони од камиони во служба на шпедицијата, во следните месеци ќе се тестираат во реални услови на сообраќај по делницата А9 којашто ги поврзува германските градови Минхен и Нирнберг.

Разликата во споредба со досегашните проби е во тоа што првпат се користат професионални возачи на DB Schenker, место тест-возачи. Нивните искуства и оцени за камионскиот плотун потоа ќе се обработуваат во Универзитетот Фрезениус, кој е третиот партнер во соработката, задолжен за научна анализа на тестирањата.

MAN е само еден од производителите што развива техника за камионски плотун

Првите возења во камионски плотун по аутобанот треба да започнат во април. Камионите во почеток нема да носат товар. Во првата фаза ќе се следат условите на возење во секојдневен сообраќај и возачите што учествуваат во проектот ќе се обучуваат за ракување со камионите. Дел од обуката ќе се врши и на возачки симулатор.

MAN камионски плотун

Во втората фаза ќе се возат неделни, а потоа и дневни тури. Како што проектот ќе напредува, така и камионите ќе почнат да носат товар. Во завршната фаза, камионските плотуни ќе сообраќаат трипати дневно меѓу логистичките центри на DB Schenker во Минхен и Нирнберг.

Слично како при тактичко возење во формула 1, камионите назад се во заветрина

Возење во плотун е кога најмалку два камиона возат на мала оддалеченост, со помош на системи за асистенција и контролни системи. Сите возила во конвојот се поврзани преку таканаречена електронска кука и комуницираат меѓусебно во мрежа. Кусо, станува збор за комуникација Car-to-Car, којашто производителите ја спомнуваат веќе неколку години. Камионот што е прв во колоната ги одредува брзината и правецот на возење. Останатите возила во колоната управуваат автономно, возачот треба да интервенира само во случај на опасност.

Главната идеја е да се заштеди гориво, затоа што зад челниот камион се создава заветрина за останатите камиони. Тоа е само една од придобивките. Со овој начин на возење се намалува и метежот по патиштата, се подобрува безбедноста, а возачите се порастоварени при својата работа.

Камиони на MAN и Scania тестираат возење во „плотун“

Прв електричен камион од сериско производство е … Fuso

Камион на Toyota вози на водород во Лос Анџелес


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

150
20 shares, 150 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730