Lamborghini доби „Златна награда за креатор“ по достигнувањето еден милион претплатници на видео каналот јутјуб. Италијанската марка постигнува милионски успех и на останатите социјални мрежи.
Од сите канали на Lamborghini на социјалните мрежи, во последните 12 месеци најголем раст имаат постигнато каналот на јутјуб, когошто во меѓувреме го следат близу 1,1 милион претплатници, и инстаграм – двата канали со раст од 50 проценти.
Базата на фанови на Lamborghini брои повеќе од 38 милиони на светско ниво, од кои повеќето се мошне млади. Италијанската марка е мошне успешна и на инстаграм, каде што го има „најкликаниот“ канал, со повеќе од 22,5 милиони следбеници. Потоа е фејсбук, со 12,7 милиони фанови.
Видеото со еден милион благодарници до јутјуб