Hyundai Ioniq служи како подвижен полнач за струја за електромобилите чијашто батерија е испразнета. Проектот се одвива во германските градови Хамбург и Дуизбург. Возењето продолжува по само 15 минути полнење под висок напон
Две возила Hyundai Ioniq во верзијата со електричен погон служат како таканаречен „мобилен полнач“ во проектот што се одвива со автоклубот АДАК, на поширокото подрачје на германските градови Хамбург и Дуизбург.
Електричен автомобил со празна батерија не смее да се турка или да се влече на класичниот начин. Од тие причини, мобилните полначи на Hyundai пристигаат до електромобилот кој не може да го продолжи возењето и ја полнат батеријата на самото место. Услугата засега е наменета само за сопствениците на возилата на Hyundai со плагин-хибриден или електричен погон.
Постапката се води под V2V-Charging (Vehicle to Vehicle). Возилото што пристига на помош ја користи енергијата во сопствената батерија за полнење на возилото во „дефект“. Во рок од само 15 минути се постигнува наполнетост на батеријата за 25 километри пат. Тоа би требало да е доволно да се извози до најблискиот полнач за струја.
Возачите на електричниот Hyundai Ioniq не мора да се грижат за досегот, имаат на располагање енергија за 280 километри
Секако дека и возилото донатор е заштитено од целосно празнење и може да испорачува енергија се додека сопствениот преостанат досег не се сведе на 100 километри. Hyundai Ioniq Electric поседува досег од 280 километри со полна батерија.
Во меѓувреме со трето возило се придружи и локалниот дилер Зангл од гратчето Ландсберг ам Лех, кој за две години продал 500 примероци од Ioniq Electric. Тој практично им помага во неволја на сопствените клиенти.
Германските марки со послаб удел кај електричните автомобили
Volkswagen ќе постави 2.400 полначи за електромобили во Британија
Кинеска фирма произведува нов вид батерии за електромобили
На производителите им снемува електронски компоненти