154
20 shares, 154 points

Новиот гинисов рекорд за „злобната тревокосачка на Honda“ изнесува 6,29 секунди од место до темпо 100 милји на час. Светски прочуениот болид Honda Mean Mover V2 има подобар сооднос КС-килограм од Bugatti Chiron.

Повторна корекција на рекорди во Гинисовата Книга. Новиот рекорд во категоријата што гласи „Најдобро забрзување од 0 до 100 милји на час со тревокосачка“ е поставен во Германија, на патеката Лаузицринг, во близина на Дрезден. Комплетно новата Honda Mean Mover V2 забрзуваше од 0 до 100 mph за 6,29 секунди. Возачката со заслуги е Џес Кокинс, каскадерка и тркачка.

За рекордот да се признае, „злобната тревокосачка“ мораше пред судиите да докаже дека навистина е во состојба да коси трева. Основата е тревокосачка Honda HF 2622, заедно со кутијата за собирање трева, каросериските панели и предниот дел со сечило.

Тркачка тревокосачка направена според принцип на тркачки болид

Honda Mean Mover V2 е наследник на прочуената и истоимена тревокосачка, што првпат постави рекорд на 8-ми март 2014 година, со крајната брзина од околу 188 километри на час.

Партнерите Honda и Team Dynamics, овојпат се надминаа себеси, со користење компјутерско дизајнирање, специјални делови, скапи материјали, па дури и 3D-печат.

Срцето е четирицилиндарецот од 999 cm3 од Honda CBR100RR Fireblade, со повеќе од 200 КС при 13.000 вртежи. Британците не одолеаја да ја проверат крајната брзина на „злобната“. Резултатот на германската тркачка патека е околу 243 километри на час.

Honda Mean Mower V2 – Основни технички податоци

Мотор

Honda Fireblade SP, 4 цилиндри

Size

999cc

Моќност

ca. 200 КС @ 13,000rpm

0-60 mph

< 3 секунди

Потрошувачка

35mpg

Оптимални RPM

13,000

Сооднос моќност/тежина

1000bhp/tonne (est.)

Вртежен момент

116 Nm @ 11,000rpm

Каросерија

Honda HF2622 тревокосачка

Подвозје

T45 челик (посебна изработка)

Тежина

140 kg (approx.)

Должина

2770mm

Меѓуоскино растојание

1380mm

Ширина

1365mm

Тркала и гуми

Назад

Goldspeed DWT Red Label 10” x 8”

Hoosier R25B Slick

Напред

Goldspeed DWT Red Label 10” x 6”

Hoosier R25B Slick

Притисок

1.4 Bar студено / 2.0 Bar загреано

Сечила

Механизам

HF2622

Мотор

12v електричен

Ножеви

2 x 6” композит

Друго

Сопирачки

Напред – Kelgate 4-клипни, со клипови обложени со титан

назад – Kelgate 6клипни, со клипови обложени со титан

Управување

Kelgate со волан Sparco

Менувач

6-степен со контроли на волан, магнетни, карбонски & TransLogic PSR

Издув

Scorpion по посебна нарачка, од титан

Инструменти

Honda Fireblade SP

Седиште

Cobra (посебна изработка)

 

Електричната Honda ќе вози на Фестивалот во Гудвуд во јули

Камери место ретровизори како стандард кај електричната Honda

Honda Civic Type R еднаш со 400 КС, еднаш како рели-машина

Џенсон Батон постави уште рекорд со Honda Civic Type R

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

154
20 shares, 154 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *