162
41 shares, 162 points

Деновиве меѓу фановите на Honda Civic Type R се раскажува вицот кој гласи вака: GTI! Стандардите за моќност меѓу компактите веќе одамна достигнаа вредности како на Ferrari од пред дваесетина години. А, моќноста дејствува

Во петтиот и последен лов на рекорди што беше планиран за годинашнава сезона, Honda Civic Type R повторно брилјираше. Новото најдобро време за автомобили со преден погон на патеката Хунгароринг изнесува 2:10,19 минути. И возачот има искуство во борбата со десетинките и илјадинките. Зад воланот на Type R беше Џенсон Батон, поранешен шампион во формула 1 и актуелен возач на NSX Super GT.

Подвигот со Honda Civic Type R на Хингароринг е од посебно значење за Џенсон, кој тука ја постигна првата ГП-победа во 2006 година – со Honda

Хунгароринг е долга 4,38 километри и специфична е по свијоците под 180 степени, жаргонски „шнола“, како и по сложените шикани. Возачите кажуваат дека за оваа патека е потребна посебна техника на возење. За Honda, Хунгароринг е патеката кадешто има голем ефект од приспособливите амортизери на Honda Civic Type R.

Honda Civic Type R rekord Hungaroring 3

Џенсон го опишува искуството со поставувањето на рекордот: „Првото што го забележав по излегувањето од боксовите беше неутралноста на автомобилот. Доаѓам од средина во којашто предниот погон не е толку застапен, така што ме изненади балансираноста на Type R и можноста уште од истиот момент да уживам во возењето.“

Шампионот бил изненаден и од тоа колку доцна може да се сопира пред свијок. Тој даде добра критика и за мануелниот менувач. „Повеќето денешни автомобили немаат мануелен менувач. Тука се чувствува поголема поврзаност со автомобилот.“

Honda практично го подобри својот рекорд на Хунгароринг од 2006 година, кога беше изведена слична серија со претходниот Type R. Ова е петтиот рекорд во серијата што Honda ја води како „The Type R Challenge 2018“ и којашто стартуваше лани во април, кога Type R постави рекорд на Нирбургринг, со 7:43,8 минути.

Honda Civic Type R со серијата рекорди ја зацементираше својата позиција на најбрз автомобил меѓу лутите компакти

Прв во серијата беше рекордот на Тиаго Монтеиро, возач во WTCR, со 2:01,84 на Есторил, Португалија. Следен беше Мет Нил, возач во BTCC, со време од 2:31,32 на Силверстоун, Велика Британија. Бертран Багет, од јапонскиот Супер ГТ, имаше време од 2:53,72 на Спа Франкоршамп, Белгија. Четвртиот рекорд во серијата падна на Мањикур, Франција, со време од 2:01,51 минути, извозено од Естебан Гуерери, возач во WTCR.


Notice: Undefined index: fag_col_layout in /home/automedi/public_html/wp-content/plugins/flickr-album-gallery/flickr-album-gallery-short-code.php on line 37

Honda Civic Type R, рекорд на Хунгароринг

Flickr Album Gallery Powered By: WP Frank

Линк до ценовникот за Honda Civic Type R за Македонија


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

162
41 shares, 162 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743