157
20 shares, 157 points

Околу гумите со ознака UHP, кусо од Ultra High Performance, постои убедување дека тоа се врвни спортски гуми. На тест-патеката на Goodyear во Франција се покажа дека гумите SA-07 од непознатата марка Goodride заостануваат во сите подрачја, иако на нив стои контроверзната ознака.

Секоја гума што носи озната UHP не мора да е гума со UHP-својства. Оваа ознака не е гаранција дека одредена гума постигнува врвни перформанси. На тест-патеката на Goodyear во Миревал, Франција, се соочија два модела на гуми на Goodyear – Asymmetric 5 и SuperSport – против Goodride SA-07, сите со димензија 235/35 R19.

Кинеската гума покажа големи слабости првенствено при сопирањето на влажна подлога од 80 km/h. Тест-возилото Hyundai i30 N со Goodride запра по 43,1 метри, додека гумите на познатиот Goodyear постигнаа 33,1 метри (SuperSport) и 33,5 метри (Asymmetric 5). На местото каде што веќе има запрено со гумите Goodyear, тест-автомобилот јури со 39 километри на час во случај кога се монтирани гуми Goodride.

Кинеските „UHP“ гуми запираат пет метри подоцна и на сува подлога

Перформансите не се подобри и на сув пат. Кинеските гуми запираат по 40,3 метри, Asymmetric 5 по 35,4 метри, а SuperSport по 33,1 метри. Истото се случува и со страничната стабилност при возење во круг на влажна патека. Разликатга е помала единствено во брзината за појава на аквапланинг: Goodride (со профил 8 mm) запливувaaт при 75,4 km/h, Asymmetric 5 при брзина од 79,1 km/h, додека SuperSport се незначително послаби со 75,1 km/h.

На спортските возачи секако им е важна и управливоста. За слалом долг 260 метри, на тест возилото со гуми Goodride му беше потребна 1,4 секунда подолго отколку со Goodyear Asymmetric 5 (16,4 s). Своето име го оправдаа гумите Supersport, со 15,3 секунди.

Резултатите од тестот покажуваат дека при изборот на спортски гуми треба да се внимава и на возните својства на влажен пат, кадешто добрите гуми не дозволуваат ризик.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

157
20 shares, 157 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *