133
19 shares, 133 points

Додека целиот пазар на автомобили во Кина се зголемил за само два проценти од почетокот на годинава, порастот кај Geely изнесува дури 43 проценти

Geely стана трет најголем производител на автомобили на кинескиот пазар, откако ги престигна продажбите на јапонските гиганти Nissan, Honda и Toyota. Со новите модели од автомобилските марки што му припаѓаат на холдингот и од коишто се очекува да ги привлечат помладите купувачи, Geely се впушта во лов на водечката двојка, концерните Volkswagen и General Motors.

Приходот во првите шест месеци се зголемил за 54 проценти. Автомобилскиот производител е на сигурен пат да ги надмине планираните 1,58 милион продадени автомобили за годинава.

Компанијата во сопственост на милијардерот Ли Шуфу вложува масовно во електричниот погон и во автономното возење, кои се двата главни столба на иднината на автомобилизмот. Geely на тој начин се бори за преземање на лидерството на најголемиот автомобилски пазар во светот. Големи надежи се вложуваат и во моделите од марката Lynk, којашто користи техника и искуства од Volvo, уште една марка во сопственост на Geely.

lynk-co_01, geely

Уделот на марките на Geely на кинескиот пазар во првото полугодие се зголеми на 6,4 проценти, од пет проценти во истиот период лани. Со продадени 766.530 возила, концернот го престигна Nissan, кој до јуни продаде околу 720.000 возила. Ланската продажба на кинескиот автопроизводител изнесуваше 1,25 милион возила.

Geely ги поседува Volvo, Lotus, Proton, газдата Ли Шуфу е најголем акционер во Daimler. Што е следно?

Ли Шуфу продолжува со преземањето контрола во останатите автомобилски компании. Откако во 2010 година го презеде Volvo од Ford, милијардерот инвестираше во традиционалната британска марка Lotus и во малезискиот Proton, кој пред две децении имаше обид да се пробие и на европскиот пазар. Најголемиот бизнис потфат беше преземањето удел од 9,7 проценти во Daimler, со што Geely стана најголем единечен акционер кај производителот на Mercedes.

Geely постигнува фантастичен напредок на кинескиот пазар. Во услови кога пазарот од почетокот на годинава забележува пораст од само 2 проценти, продажбата на автомобили од компанијата на Шуфу напредувала за дури 43 проценти.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

133
19 shares, 133 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *