173
23 shares, 173 points

Колку вештачка интелигенција му е потребна на суперспортскиот Ford GT да го задржи на земја? Многу. Преку 50 сензори и 25 компјутери обработуваат десетици милиони редови програмски код. Тоа се повеќе информации отколку што на F-35 Lightning му се потребни да остане во воздух.

Повеќе од 50 сензори за само еден час произведуваат 100 гигабајти податоци во суперспортскиот Ford GT. Тоа е исто како за еден час да се симнат 25.000 песни од интернет. Овие податоци ги обработуваат над 25 компјутерски системи. Станува збор за обем од 300 мегабајти во секунда. Дури и електрониката во Lockheed Martin F-35 Lightning II работи побавно и порелаксирано.

Ford GT повеќе се мачи да остане на земја, отколку F-35 во воздух

Тоа што возеше прво на 24-часа Леман, во чест на серијата триумфи во 60-те години, сега почнува да се појавува во гаражите на избраните среќници. Ford започна со испорака на GT за приватни сопственици.

За управување со функциите на возилото и контрола над средината околу себе додека вози со 347 километри на час, Ford GT располага со над 50 различни сензори. Покрај педалите или воланот, тие ги надгледуваат и позицијата на задниот спојлер или влажноста на воздухот.

Ford GT ќе наполни хард-диск од 100 гигабајти за само еден час

Оваа армада вештачки сетила произведува 100 гигабајти податоци за еден час. Десетте милиони редови програмски код ги обработуваат 25 компјутерски системи. Тоа се случува со брзина од 300 мегабајти во секунда. Побрзо отколку во борбен авион Lockheed Martin F-35 Lightning II.

Секако дека голем дел од сензорските и компјутерски системи се грижат за енормната динамика на Ford GT, којашто ја произведува 3,5-литарскиот V6 со 650 КС. Тоа се однесува на пример на активната амортизација, којашто е слична со техниката во формула 1. Контрола се врши и врз активната аеродинамика, како и врз петте возни режими, со можност за избирање на растојанието од подлогата, амортизацијата или работата на менувачот.

Во период од четири години, Ford ќе изработи 1.000 примероци од актуелното поколение на легендарниот GT. Тоа е дури двапати повеќе отколку што беше планирано првично.

Според производителот, Ford GT може во секојдневието да се користи како обичен автомобил. Болидот меѓу другото располага и со два држача за чаша – изработени од алуминиум, секако.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

173
23 shares, 173 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743