Семафорите во иднина ќе поседуваат предаватели што на возачите ќе им прикажуваат со која брзина да продолжат да возат за следниот семафор да го минат на зелено светло. Според статистиките, возачите во Велика Британија секоја година минуваат по два денови чекајќи на семафор.
На возачите им се посреќува денот кога ќе фатат зелен бран на семафорите. Тоа може и да не биде работа на среќа, туку на технологија. Ford моментно тестира таква технологија што возењето во зелен бран ќе го направи секојдневие. Системот се нарекува советник за оптимална брзина за зелено светло и ја користи информацијата за циклусот на вклучување на светлата што ја добива од предавателите покрај семафорите, за на возачот да му ја прикаже потребната брзина за следниот семафор да го мине на зелено светло.
Тестирањето на овој систем е дел од националната кампања на Велика Британија за развој на технологија за автономно возење и возила поврзани во комуникациска мрежа. Покрај Ford, во масовното тестирање учествуваат уште 15 фирми, во проект вреден 20 милиони фунти. Целта на воспоставувањето комуникација меѓу возилата и патната инфраструктура е возењето да биде попријатно и поефикасно.
Во Копенхаген и Амстердам веќе постои електронски контролиран зелен бран за велосипедисти
Според статистиките, возачите во Велика Британија минуваат по два дена во годината чекајќи на семафор. Системи што ја користат новата технологија веќе се применуваат во Копенхаген и Амстердам, овозможувајќи им на велосипедистите да го избегнат црвеното светло на семафор. Во случај кога вклучувањето зелено светло за велосипедистите не е можно, се прикажува времето додека истото се вклучи.
Возниот парк од хибридните модели на Ford Mondeo се користи и за тестирање на електронски контролирани стоп-светла при опасност, коишто предупредуваат кога возило напред одненадеж сопира нагло и испраќаат сигнал до 500 метри оддалеченост, што значи и во случај кога незгодата е вон видното поле.
Следната година ќе се тестираат и системи за предупредување во случај кога возило е препречено на крстосницата напред, кога се приближува амбулантно, полициско или противпожарно возило, како и давање приоритет на возила на крстосници без сигнализација. Проектот продолжува во следните две години.