136
18 shares, 136 points

Музеите на Ferrari во Модена и во Маранело лани постигнаа нов рекорд во бројот на посети. Двете светилишта на спортската марка привлекоа повеќе од 600.000 посетители, за 12 проценти повеќе отколку преклани.

Во музејот на Енцо Ферари во Модена и во музејот на Ferrari во Маранело, во 2019 година пристапиле повеќе од 600.000 љубители на марката. Една третина од вкупниот број посети е реализирана во музејот во Модена, кој е во чест на основачот на марката и втемелувач на култот на италијанските спортски автомобили, Енцо Ферари, додека преостанатите две третини или 400.000 посети се регистрирани во Маранело, кадешто е историското седиште на марката.

Публиката реагираше мошне позитивно на воведувањето билет за посета на двата музеи. Продажбата на овој билет со повластена цена забележа раст од преку 50 проценти во споредба со преклани.

ferrari izlozba cetirisedi muzej

Покрај тоа што го велича името на Енцо, „Ил Комендаторе“, во музејот во неговата родна Модена се изложени најелегантните и најпрестижни GT-модели на Ferrari и нивните мотори. Во Маранело, пак, повеќе се става нагласок на историјата на марката, на тимот во формула 1 и на најславните „улични“ и тркачки автомобили во историјата на марката.

Првата изложба годинава во Маранело ќе биде посветена на „Ferrari at 24 Heures du Mans“, почнувајќи од 15-ти јануари, во чест на 70 години од првата победа на 24 часа Леман. Посетителите ќе можат да ја погледнат и постојната изложба „90 Anni“, во чест на Скудерија, и на „Hypercars“, со специјални моделски серии изработени во лимитирана серија и инспирирани од тркачките автомобили на Ferrari.

View this post on Instagram

SHOWCASE by @metrozoomin1 Location: Museo Ferrari and Maranello . …….Driving down the SS12, I saw the signs for Maranello, Fiorano and Abetone. I had a hard time processing where I was or what I was doing. All these years being a Ferrari fan, I was about to drive into the birthplace of legends and the prancing horses. As soon as I saw the Cavallino Rampante posing in the middle of a roundabout, I knew I was officially in Ferrari territory. The shield was almost everywhere; I mean why wouldn’t you be proud to show off your hometown heroes. We drove by locations I’d only seen on a screen: the Ferrari front gates, the factory, Fiorano, the F1 division, and more. …….After finding somewhere to park, we walked into the Museo Ferrari Maranello. Because we spent a while at Lamborghini and driving around town, we got to the museum near closing time and didn’t have enough time to visit Museo Enzo Ferrari. I wasn’t disappointed, however; I was just happy to be in Maranello. Walking in, all I was interested was seeing the cars, the engines, the designs, and the F1 related displays. The 3 cars I did not expect to see were the 488 Pista Piloti, an FXX-K Evo and the P80/C, which was just a few months prior. …….We visited a second time to see and film a POV video of a typical workday in Maranello (and catch any test mules if possible). On the road to the HQ, I accidentally took a wrong exit and ended up in traffic when I saw a low, red and white car approaching from the opposite direction. As it got closer, I realized it was an F8 Tributo—wrapped in front for testing I assume. I watched it roll by me and savored the view from the door mirror. I would’ve hit the u-turn as soon as I could have but seeing the dozens of cars following in traffic, I kept driving. Due to the rain, we weren’t able spot any cars testing on Fiorano or around the campus. It was mainly locals and cargo trucks on the roads. I was actually hoping to see an SF90 in action but all we saw was a California and the shell of a 488 Spider on the back of a truck. Like I said, I was just glad to be driving around this legendary town. I’ll definitely be back.

A post shared by Reviews Per Minute | Car Media (@reviewsperminute) on


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

136
18 shares, 136 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *