110
16 shares, 110 points

По светската премиера во рамките на ексклузивниот собир во Пебл Бич, специјалната серија Ferrari 488 Pista Spider пристигна во Париз, за првпат да се појави пред европската публика

Со соодносот меѓу тежината и моќноста од 1,92 килограм на една коњска сила, Ferrari 488 Pista Spider е најсилниот сериски Spider во историјата на марката од Маранело. Тој е воедно и 50-от модел на Ferrari без покрив. Осумцилиндарецот со битурбо натполнење досега има освојувано повеќе награди за најдобар мотор на годината, а во „Pista“ испорачува 720 КС. Забрзувањето од место до темпо сто трае 2,85 секунди. Следната стотка паѓа за осум секунди, а забрзувањето завршува дури на 340 километри на час.

Моторот, подвозјето и аеродинамиката на специјалната серија Ferrari 488 Pista Spider потекнуваат од два тркачки автомобили: Од 488 Challenge и од 488 GTE. Моќноста е зголемена за 50 КС во споредба со „488“, што е постигнато со редизајн на вшмукувачките канали, исто како кај 488 Challenge.

Преку најфина оптимизација, тежината на моторот во Ferrari 488 Pista Spider е смалена за дури 18 килограми

Тежината е смалена со користење на оптимирани компоненти, како на пример издувни гранки од инконел, полесно коленасто вратило и замавник, и клипници од титан. Само моторот е полесен за 18 килограми. Префрлувањето на менувачот е скусено за 30 милисекунди, кога е вклучен тркачкиот режим.

Ferrari 488 Pista Spider Pariz 2

Исто како кај купето 488 Pista, отворената верзија Spider поседува регулирање на попречната динамика, односно сопствен софтвер којшто го приспособува притисокот посебно во секоја сопирачка клешта. Овој Ferrari Dynamic Enhancer (FDE) стои на располагање кога прекинувачот Manettino е во положба „CT-OFF“. Амортизерите SCM-E се калибрирани од ново и заедно со пружините кои се покрути за 10 проценти придонесуваат за попрецизна управливост. Надолжното забрзување е за 13 проценти подобро во споредба со стандардниот 488 Spider.

Маранело нуди специјален сервисен пакет за 488 Pista Spider, којшто ги вклучува сите редовни сервисирања во првите седум години.

Ferrari имал планови да го преземе Aston Martin во 2014 година

Ferrari ги прославува четириседите што ги обожуваше Енцо

Ferrari што вреди колку 40 куќи од по милион евра

Ferrari заработува 69.000 евра по автомобил


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

110
16 shares, 110 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743