137
20 shares, 137 points

Вредноста на историските автомобили на Ferrari не престанува да расте. Ferrari 250 GTO на наддавањето во Пебл Бич достигна вредност од 41,6 милиони евра. Тоа е апсолутен рекорд

Како што се очекуваше, викендов во Пебл Бич беше испишано ново поглавје во историјата на наддавањата. Црвено Ferrari GTO 250, со година на производство 1962, достигна вредност како ниту еден друг автомобил пред него. Моделот со број на шасија 3413GT доби нов сопственик по цена од 48,4 милиони долари, односно 41,6 милиони евра. Историскиот чин се случи во саботата на 25-ти август, на големото наддавање на познатата аукциска куќа Сотби, во Пебл Бич, Калифорнија.

Само седум примероци од Ferrari 250 GTO имаат добиено кросерија од Scaglietti

Црвениот тркач е трет изработен примерок во серијата од 36 автомобииииии и потекнува од збирката на поранешниот главен инженер на Мајкрософт и познат колекционер Грегори Уитен. Рекордерскиот Ferrari GTO 250 е во негова сопственост од 2000-та година и уште ги поседува оригиналните мотор, менувач и задна оска. Автомобилот оттогаш учестувал повеќе пати на важните собири на олдтајмери, како и на четири јубилејни тури со GTO.

Ferrari 250 GTO Scaglietti najskap 1

Тоа што му дава екстра вредност на овој GTO е неговата ретка каросерија од Scaglietti и големите имиња во чијашто сопственост се наоѓал автомобилот низ историјата. Британецот Фил Хил, шампион во формула 1 и победник на Леман, во 1962 година учествувал со автомобилот на Тарга Флорио, заради тестирање. Подоцна истата година, прв сопственик на возилото станува џентлменот од тркачките патеки Едоардо Луалди-Габарди. Тој победува на девет од десет трки во италијанскиот ГТ-шампионат.

Рачно изработениот Ferrari во 1964 година добива нова каросерија од Scaglietti. Во низата следни сопственици се среќава и името на Џани Булгари, газдата на светски познатата империја на пазарот на накит.

Дури и почетната вредност на овој Ferrari 250 GTO од 35 милиони долари беше блиску до досегашниот рекорд. Најскап автомобил продаден на наддавање досега беше примерок од истата моделска серија, којшто во 2014 година, на наддавање во Италија му беше продаден на aнонимен купувач, по цена од 38,1 милиони евра.

Вака звучи и вози автомобил што вреди 41,6 милиони евра

Ferrari заработува 69.000 евра по автомобил

Ferrari прв почнува да „пече“ на ниска температура

Дамите и Ferrari – нераскажаната приказна во музејот во Модена


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

137
20 shares, 137 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743