По повеќе од две децении, Монтеземоло го напушта шефовското место во Ferrari. Тој не се сложуваше со плановите на шефот на концернот да се зголеми продукцијата на марката.
Ferrari сепак ќе произведува повеќе автомобили отколку што се планираше првично, по преземањето на раководењето со марката од првиот човек на групацијата Fiat, Серџо Маркијоне. Претходниот шеф Лука Кордеро ди Монтеземоло, којшто поднесе оставка по 23 години на чело на компанијата, планираше да ја ограничи продукцијата на 7.000 возила годишно, со цел да се задржи ексклузивноста на марката Ferrari. Маркијоне сепак смета дека култната италијанска марка има потенцијал за продажба на 10.000 возила годишно.
Новиот шеф планира постепено да се зголемува производството на суперексклузивните модели, како што е милионскиот LaFerrari и на тој начин да се држи чекор со растечкиот круг на ултрабогати купувачи во светот. „Ако тој круг се зголеми, ние мораме да бидеме во состојба да го следиме“, изјави Маркијоне, додавајќи: „Ако списокот на чекање стане предолг, на луѓето им станува здодевно.“