за ,

Ferrari е најсилна марка во светот

„Луѓето што знаат“ го избраа Ferrari за најсилна марка во светот за оваа година. Според влијателното консултантско биро Brand Finance, италијанската марка е посилна од Apple, Google и Disney.

Ferrari е број 1 на ранг листата за оваа година на 500-те најмоќни марки во светот, според консултантското биро Brand Finance. Италијанската марка доби највисоки оцени во подрачјата на желбата за поседување, лојалноста и емоциите кај клиентите, моќниот настап на интернет и задоволството меѓу вработените во компанијата. Како резулат од тоа, Ferrari ја доби највисоката оцена AAA+. Покрај италијанската марка уште десет други компании го добија овој статус, меѓу кои Google, Apple, Disney, Rolex, Coca-Cola и Red Bull F1.

Силни автомобилски марки на списокот Brand Finance Global 500 се и BMW и Porsche, обете со оцена ААА, како и Toyota, General Motors, Ford, Mini и Mercedes-Benz со оцена AAA-. Следни марки што котираат високо се Honda, Nissan, Hyundai, Audi, Chevrolet и Daimler, со оцена АА+. По нив следува групата марки со оцена АА: Renault, Peugeot, Kia Motors, Fiat, Mazda, GMC, Citroen, Lexus и Volvo. На крајот на списокот се марките Subaru (AA-), Suzuki (А+), Dongfeng Motor (A+) и Isuzu (A+).

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Rinspeed Xchange: Каде што возачот станува возен

Opel Adam Rocks: Пародија на теренец