133
21 shares, 133 points

Еден од тројцата основачи на Faraday Future ја напуштил компанијата. Неизвесна е иднината на конкурентот на Tesla, кој во август го претстави својот прв автомобил подготвен за сериско производство, со 1.050 КС и изобилство од напредни технологии. Дали електричниот погон се злоупотребува за лажни ветувања и извлекување масивни суми пари од инвеститори гладни за „автомобилска слава“

Несудениот производител на електрични автомобили Faraday Future е во длабока криза. Обидот компанијата да се спаси со намалување на платите и скусување на работниот персонал не вроди плод. Само еден ден по заминувањето на менаџерот на General Motors, Питер Савејџан, кој беше надлежен за развојот на модели, сега и Ник Семпсон си заминува од компанијата. Семпсон е еден од тројцата основачи на Faraday Future, компанијата што требаше да се развиен во сериозен конкурент за Tesla.

Не е првпат познати менаџери од браншата да го напуштаат Faraday Future. Во почетокот на 2017 година, поранешниот шеф за финансии во BMW и во Deutsche Bank, Штефан Краузе, беше ангажиран во старт-ап компанијата за електрични автомобили, но ја напушти истата по само неколку месеци.

Faraday Future FF 91

Faraday Future неодамна остана без својот најголем инвеститор, кинескиот концерн за трговија со недвижнини Evergrande Group. Тоа резултираше со затворање на неколку сектори во седиштето на Faraday Future во Калифорнија, со испраќање на персоналот на принуден одмор и со скусување на платите. Шефот на компанијата, милијардерот Јиа Јуетинг, за својот ангажман во компанијата си плаќа по само еден долар месечно.

Во август годинава, компанијата го претстави СУВ-моделот FF 91, како свој прв автомобил подготвен за сериско производство, со импресивна моќност на електричниот погон од 1.050 КС.

Како менаџерите успеваат да извлечат огромни суми од моќни инвеститори, ветувајќи „автомобилска“ слава

Автомобилската бранша постојано привлекувала моќни инвеститори, или поточно, тоа им успевало на умешни менаџери, обично со искуство во големите автомобилски компании, кои им ветувале фантастични успеси на финансиски магнати, желни за нивното име да се појави во браншата на четири тркала. Електромобилноста моментно носи голем бран од стартап-компании кои уште се надеваат дека ќе станат значајни имиња на сцената. Сето тоа им носи гигантски профити на менаџерите кои го преземаат „градењето“ на новите автомобилски марки.

Најпознатиот пример за големи ветувања и никакви остварувања е DeLorean, автомобилот од „Враќање во иднината.“ Приказната е раскажана одлично во книгата „The Yugo: The Rise and Fall of the Worst Car in History“, во којашто авторот Џејсон Вуиќ пишува за вмешаноста на менаџерите во потфатот Југо-Америка и во компанијата DeLorean, како една од најголемите измами во браншата.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

133
21 shares, 133 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743