Електричните автомобили не заостануваат зад возилата со обичен погон во поглед на безбедноста. Така покажаа последните краш-тестови на здружението на германските осигурителни компании.
Проверката на безбедноста на електричните автомобили беше извршена со еден Renault Zoe и со три Nissan Leaf. Серијата краш-тестови вклучуваше страничен и челен удар во дрво. Овој вид на судири претставува најголем предизвик за безбедносната структура на возилата. Возилата се залетуваа во пречката со брзина од 60 и 84 километри на час, што е побрзо отколку при стандардните тестови.
Според експертите, големите производители на електрични автомобили посветуваат особено внимание, за нивните возила да го исполнуваат барем истото ниво на безбедност, како кај моделите со обичен погон. Двата тестирани модели ја освоија највисоката оцена од пет ѕвезди на тестирањето од Euro NCAP.
Во рамките на овој проект се проверуваше и делотворноста на постапките со коишто службите за брза помош можат да ги извлечат патниците од судреното возило. Доколку избувне пожар на делови од погонската батерија, се препорачува користење на посебен лечилен трн, што содржи специјално средство за гаснење и пожарниакрите го забодуваат директно во куќиштето на батеријата.
При тестирањето беше заклучено и дека спасувањето на патниците од страна на пожарникарите може да се врши со истите средства како кај возилата со обичен погон. Не постои зџголемена опасност ниту за лицата што ќе се најдат први на местото на незгодата, при укажувањето помош.