152
26 shares, 152 points

Кина и Норвешка ги задржуваат шампионските позиции во електричниот погон и во првото тромесечје од годинава. Во Кина за три месеци се продадени 142.445 електрични автомобили, што претставува сензационален раст од 154% во споредба со минатата година. Соодветно се зголемил и уделот на возилата на струја во вкупната продажба, од 0,8 на два проценти.

Бројот на продадени електрични автомобили во Норвешка е далеку зад продажбата во азиската држава, но затоа Скандинавците се недостижни во поглед на уделот на автомобилите на струја. Во земјата се продале 16.181 електричен автомобил до март или за 20% повеќе отколку во првото тромесечје лани. Нивниот удел во вкупната продажба достигна рекордна вредност, со 47,9 проценти, наспроти 35,3 проценти лани.

Електричните автомобили напредуваат на сите поважни пазари

Големиот пробив на електромобилноста не се случува само во овие две земји, туку и останатите важни пазари. Германските производители долго време го занемаруваа погонот на струја и инвестираа во дизел моторите, но во меѓувреме се забележува дека и на најголемиот европски пазар се случуваат промени. Продажбата на дизели во земјата е во слободен пад. Помалку од една третина од продадените автомобили во март биле дизели (31,3%), што е за околу една четвртина помалку отколку во истиот период лани.

Затоа пак, расте продажбата на електричните автомобили. За три месеци, германскиот пазар регистрирал 17.549 автомобили на струја или за 70% повеќе отколку во првиот квартал во минатата година. Порасна и уделот од 1,2 на два проценти. Германците повеќе се интересираат за „батериски“ електрични автомобили, чијашто продажба пораснала за 80%, наспроти растот од 60% на плагин-хибридите.

Втор најголем пазар за електричите автомобили во светот се САД. За три месеци таму се продале 54.000 возила на струја, што претставува раст од 32 проценти. Батериските и плагин-хибридните автомобили учествуваат приближно подеднакво. Пазарниот удел пораснал од еден на 1,3 проценти, што е релативно ниска вредност во споредба со останатите важни пазари.

Новиот шеф на Volkswagen бара повеќе електрични автомобили

BMW продаде 30.000 електрични автомобили до март

Тркалото на иднината е електрично

Србија ќе произведува делови за електрични возила за ZF


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

152
26 shares, 152 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730