147
25 shares, 147 points

Сите нови моделски генерации што ќе стартуваат со продажба од следниот месец мора да бидат опремени со eCall. Системот автоматски испраќа аларм до брзата помош во случај на незгода. Освен во патничките автомобили, eCall ќе се вградува и во лесните товарни возила.

Околу новиот систем се дискутираше долго време во ЕУ, законот е донесен уште пред три години, а стапува на сила во април. Уредите кои автоматски ги алармираат службите за спасување во случај на сообраќајна незгода стануваат задолжителни во секој нов модел што ќе се појави на пазарот по 31-ви март. Европскиот Парламент очекува системот eCall да придонесе за намалување на бројот на кобни жртви и повреди во патниот сообраќај. Уредот е задолжителен во сите нови модели на патнички автомобили и доставни возила што ќе се појават на пазарот од следниот месец.

Преку eCall драстично ќе се скуси времето за пристигање на брзата помош во подрачјата надвор од градовите, како и во градските подрачја. Автоматската дојава на сообраќајна незгода ќе спасува околу 1.500 животи годишно во ЕУ. Системот се базира на европскиот број за брза помош 112 и функционира вонгранично.

Според статистиката на ЕУ, преклани во Унијата имало 25.500 сообраќајни жртви, а 135.000 лица биле тешко повредени. Во споредба со 2010 година, бројот на незгоди со кобни жртви се намалил за 19 проценти. Но, тоа е недоволно за остварување на целта на ЕУ, бројот на незгоди до крајот на деценијата година да се намали двојно во споредба со 2010 година.

[box type=”note” align=”alignleft” class=”” width=””]Во Македонија во периодот меѓу 2005 и 2015 година, според официјалните статистички податоци, бројот на сообраќајни незгоди се зголемил за околу 40%. Бројот на кобни жртви е зголемен за повеќе од 40%. Сообраќајот се покажал најмногу кобен за пешаците. Во десетгодишната споредба, бројот на загинати пешаци е зголемен за 44 проценти. Тоа веќе одамна требаше да го активира алармот кај институциите во чијашто надлежност е безбедноста во сообраќајот.[/box]

Најголемиот број незгоди со кобни жртви (55%) во ЕУ, во 2016 година се случил по споредни патишта. Осум проценти од незгодите во кои загинале луѓе се случиле во град, а преостанатите 37% во градскиот сообраќај. Со 46 проценти, уделот на загинати патници во автомобил е ист со уделот на пешаци, велосипедисти и мотоцикли кои загинале во сообраќај.

Зошто (не) ги почитуваме сообраќајните правила

Нови безбедносни стандарди во возилата од 2018 година

Volvo бара сите производители да си разменуваат податоци за безбедноста


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

147
25 shares, 147 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743