125
18 shares, 125 points

За 25,4-километарскиот гран-при курс на Нирбургринг, којшто официјално се води како Нордшлајфе или Северен Јазол, добро е познато дека претставува ултимативен предизвик и за возачот и за возилото. Dunlop ни прикажува како изгледа тој предизвик од гледиште на гумите.

Што сé мораат да сработат гумите за најдобро време во Зелениот Пекол?

Патеката се состои од 33 леви и 40 десни свијоци, со најразличен радиус, со надолнини и нагорнини, па дури и со дел по когошто болидите се искачуваат под агол од 17 проценти. За еден круг, гумите се вртат 40.000 пати. Гумите за болид во класата GT3 мораат да издржат максимални оптоварувања меѓу 10.000 и 12.000 њутни.

На ланските квалификации за топ-30, Scuderia Cameron Glickenhaus го извозе најдоброто време во класата, со 8:15,427 минути. Просечната брзина беше 184,408 километри на час.

Дополнителен предизвик на Нордшлајфе е драстичната разлика во временските услови. Додека на делот од патеката што е на повеќе од 600 метри надморска висина може да грее сонце, на најниската точка, на 320 метри покрај Брајдшајд, се случувало да паѓа силен дожд за време на истиот круг.

Dunlop пристига со повеќе од 4.000 гуми на трката

Кога има голема трка и гратчето Нирбург заличува на тркачка патека

Без разлика дали се работи за мазен и комбиниран профил или за гуми за дожд, Dunlop мора да ги обезбеди сите видови на гуми за сите услови и за сите барања на тимовите кои ги користат неговите гуми. Поради тоа, на Нирбургринг пристигаат 16 камиони, натоварени со повеќе од 4.000 гуми. Од четврток до недела, на патеката работат преку 40 сервисери за замена на гумите, инженери и техничари. Во „Градот на Dunlop“ секогаш е раздвижено на трите монтажни линии, кога тимовите ќе побараат нови гуми.

Тркачки камионет во пакосно лизгање по Нирбургринг

Subaru вети и го собори рекордот на Нирбургринг

Mercedes-AMG GT R извозе нов рекорд на Нирбургринг

Вака изгледа круг на Нирбургринг со BMW M4 DTM

Кореец на скутер мина 18.000 километри само за да извози круг на Нирбургринг

Гратчето покрај Нирбургринг и самото заличи на тркачка патека

Тест на летни гуми на АДАК: Димензија 175/65 R14 T


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

125
18 shares, 125 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743