186
27 shares, 186 points

Веќе од крајот на месецов се очекува првите градови во Германија да започнат со воведување забрана за сообраќај за возила со дизел мотор при прекумерно загадување на воздухот. Овие ограничувања ги обесхрабруваат купувачите на стари дизели, соодветно на тоа паѓаат и цените на пазарот на користени возила.

Продолжуваат страдалничките денови за дизел моторот. По само неколку денови откако судовите им го потврдија правото на германските градови да воведуваат забрани за сообраќај при прекумерна аерозагаденост, цените на користените возила со дизел мотор паѓаат вртоглаво. Продавачите мораат да сметаат на многу пониска цена за своите стари возила со дизел мотор.

Прашање е дали воопшто ќе се најде купувач за тие возила, затоа што покрај високите давачки при регистрација поради високата емисија на штетни материи, идните сопственици на тие возила ќе мораат да очекуваат и забрана за сообраќај, во услови на прекумерна загаденост на воздухот. Дека не станува збор за наивен или козметички зафат, говори и фактот што забраната може да ги опфати и дизелите со норма Еуро 5.

Времето на стоење на плац е продолжено на четири месеци, тоа ги соборува цените

Според локалните статистики, просечното време на стоење на возилата со дизел мотор на германските плацеви за користени возила изнесува близу четири месеци. Цените продолжуваат да паѓаат, но и покрај тоа никој не сака да ги купи возилата. Пазарните аналитичари пресметале дека тригодишно возило со дизел мотор задржува само 52,6 проценти од вредноста на ново, што е за 3,4 проценти помалку отколку пред една година.

Вредноста на постарите возила со дизел мотор во следниот период ќе паѓа уште повеќе, дури и до 15 проценти. Експертите ценат дека на плацевите на германските дилери моментно лежат над 300.000 користени автомобили со дизел мотор и норма Еуро 5.

Почетокот на крајот на дизелот

Дизелот е притиснат од сите страни. Лизинг компаниите исто така ќе почнат да наплаќаат повисока месечна рата за дизелите, затоа што мораат да сметаат на потешкотии со продажбата на возилата по истекот на договорот. Тоа дополнително ќе го намали интересот на купувачите за возила со дизел мотор. На крајот и производителите ќе мораат да реагираат со намалување на производството на возила со дизел мотор. Големи дизели што ја задоволуват нормата Euro 6d во иднина ќе останат само во тешките теренци. Останатите патнички автомобили ќе возат со бензински мотори со филтер за честички, со хибриди или каква било форма на електрификација на погонската спрега.

Фабрика на Bosch во криза поради слабата продажба на дизелот

Дизелот сé помалку интересен за возачите во Европа

Германија за дизелите наплаќа до 47% поскапо осигурување

Брисел ги исклучува дизелите со Еуро 1 и Еуро 0

Дизелите чмајат на германските плацеви, ни претстои ли нова инвазија загадувачи?

Новите хибридни модели ќе ги потиснат дизелите од пазарот


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

186
27 shares, 186 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743