Citroen официјално стартува на индискиот пазар. Тоа е нов обид на француската марка да најде пазар за зголемување на продажбата. Во иднина ќе се развиваат модели кои ќе одговараат повеќе за вкусот на купувачите надвор од Европа. Од 2020 година, во Индија ќе се продава и актуелниот C5 Aircross.
При развојот на новите модели за индискиот и регионалниот пазар, Citroen ќе ги користи истите начела како оние што беа користени во изминатите пет години при новото позиционирање на француската марка во Европа. Меѓу тие начела спаѓа понуда од разновидни модели со препознатлив изглед, широка дилерска мрежа и агресивен маркетинг, достапни цени за индискиот пазар преку користење на компоненти од локалните добавувачи на автомобилската индустрија, меѓу кои и CK Birla Group.
Првиот модел развиен за индискиот пазар ќе се појави во 2021 година. Планот е секоја година да се пушта по еден нов модел. Индиските автомобили понатаму ќе се пласираат и на останатите пазари кадешто купувачите ќе ги прифатат тие автомобили.
Се очекува по 2020 година, Индија да биде трет најголем пазар за автомобили во светот, по Кина и САД.
Прашање на добар избор: Издолжен Citroen C5 Aircross или моќна Skoda Karoq