Автомобили на Citroen и колекционерски предмети во вкупна вредност од близу 800.000 евра се продадоа на онлајн-наддавање минатиов викенд. Возилата ги понуди конзерваториумот на Citroen, одделение што се грижи за олдтајмерите на марката. Неколку спектакуларни автомобили добија нов сопственик, вклучувајќи го концептот Tubyq од 2010 година или C-Elysee WTCC од сезоната 2014.
Уникатни автомобили и вредни предмети од конзерваториумот на Citroen добија нов сопственик. На телефонското и онлајн-наддавање се продадоа 65 возила и 90 колекционерски предмети, во вкупна вредност од 773.000 евра. Не остана непродаден предмет, што е реткост на овие настани. Вкупно 63 наддавачи се изборија нивната понуда да победи. Во просек, секој од нив се изборил за најмалку два „предмета“ од аукцијата.
Буквално, борење. Тоа што беше понудено на наддавањето го исклучува разумот на секој фан на француската марка. Citroen XM V6 од 2000-та година, проценет меѓу 4 и 6 илјади евра, за најголемиот фан беше вреден 33.600 евра. Претсериски BX GTI од 1990-та година достигна 11.200 евра, додека концептниот Tubyk од 2010 година се продаде за 36.960 евра. Не е важно тоа што овој автомобил не може да се регистрира, важен е ентузијазмот за француската марка.
Автомобили од салонски штандови на Citroen, олдтајмери со растечка вредност, јангтајмери од ’80-те
Главнината од автомобилите потекнуваа од претсериското производство, некои со само десетина, а други со најмногу десетина илјади километри. Концептните автомобили ќе мируваат во некоја збирка и можеби некогаш ќе се појават во филм или на собир на олдтајмери.
Освен од автомобил, од онлајн-наддавањето можеше да се замине и со биста на Андре Ситроен (вредна 1.008 евра за најдобриот наддавач), прастара фабричка транспортна количка (2.912 евра), двометарски тотем за 40-годишнината на SM (448 евра), осветлено лого (784 евра), макета 1:6 од Citroen C8 од 2002 година (1.120 евра), врата од ZX Rallye Raid evolution 5 од 1996 година (840 евра), прирачник за користење на CX (224 евра) или постер од ZX Rallye Raid Rallye de Pharaons 1990 (358 евра).
Појавувањето на уникатните и вредни автомобили на колекционерската сцена дополнително ќе го раздвижи интересот за историјата на Citroen. И за легендите што го создадоа името на француската марка, вклучувајќи и неколку јангтајмери.
Претсериски Citroen BX GTI од 1990 година: 11.200 евра
C-Cactus Concept од 2013 година: 4.480 евра
Mehari 4×4 Verte од 1979 година: 28.000 евра
Ami 6 од 1961 година: 8.960 евра
Berlingo Flanerie Sbarro од 1990 година: 10.640 евра
C3 Picasso од штандот во Париз во 2008 година: 12.320 евра
C-Elysee WTCC 2014, салонски експонат, само макета: 24.640 евра
Citela, студија со електричен погон од 1991 година: 14.560 евра
CX Pallas automatic, претсерија, 1980 година: 13.440 евра
GS од 1973 година: 11.200 евра
Jumpy Atlante des Neiges од 2007 година: 17.920 евра
Traction Avant 11 од 1953 година: 14.000 евра
Tubyk, студија од 2010 година: 36.960 евра
Xenia, студија од 1980 година: 7.280 евра
XM V6 Exclusive од 2000 година: 33.600 евра