157
21 shares, 157 points

Новата кинеска марка со електрични автомобили Byton го привлече вниманието во почетокот на годинава, со концептот на СУВ-возило. Не беше случајност тоа што целата сцена зборуваше за овој автомобил. Тимот пристига од BMW, Tesla, Google, Apple. Сега пристига и вториот концепт со електричен погон, a веќе има најави и за почеток на производството

Кинеската марка за електрични автомобили Byton имаше премиера во почетокот на годинава, на саемот за потрошувачка електроника во Лас Вегас. Првото возило што тие го покажаа пред светот беше неименуван, но мошне интересен концепт на СУВ. Byton потоа присуствуваше и на големиот салон на автомобили во Пекинг. За своето трето појавување на автомобилската сцена, новата кинеска марка го избра саемот ЦЕС во Шангај. Byton тука пристигна со концепт на лимузина со електричен погон, заедно со конкретни најави за иднината.

Автомобилите на Byton повеќе не се безимени. СУВ-моделот го доби моделското име M-Byte, додека новата лимузина од Шангај се вика K-Byte. Двата модела користат модуларна платформа, од којашто може да се изведуваат верзии со различна големина на батеријата и со различна конфигурација на погонот. Едната варијанта на M-Byte располага со моќност од 272 КС и постигнува досег од 400 километри, додека втората варијанта користи погон на сите тркала, поседува системска моќност од 408 КС и вози до 500 километри со едно полнење.

Byton K-Byte изгледа повеќе футуристички од останатите затоа што нема пример кој треба да го следи

Вообичаено за електричниот погон, петметарската лимузина K-Byte има импресивно долго меѓуоскино растојание од три метри, што говори за одлична просторна понуда во кабината. Линијата на покривот е развлечена наназад и преоѓа во кусиот опаш. Страничната силуета не се разликува премногу од обичните автомобили, но затоа предниот и задниот дел изгледаат мошне футуристички.

Byton K-Byte 6

Дизајнот на опашот го сочинуваат големи и мазни површини и тенка светлосна линија по целата ширина на возилото. Напред има тенки диодни светла, во комбинација со таканаречена „смарт-површина“. Идејата на оваа површина е преку анимирана графика да се комуницира со надворешниот свет. На покривот и на предните крила се забележуваат лидарски сензори (комбинација од ласер и радар), како основа за функциите за автономно возење. Овие сензори автоматски излегуваат при возење, односно остануваат вовлечени кога автомобилот е паркиран.

Внатрешноста е во истиот стил со M-Byte, односно со дисплеј по целата ширина на кокпитот и дополнителен дисплеј во средината на воланот. Секако дека ниту назад не отсуствува по еден дисплеј. Byton го нарекува овој кокпит „Shared Experience Display“ и како што кажува името, наменет е за сите патници во возилото. Совозачот може да го менува приказот на дисплејот преку мобилен телефон.

Byton K-Byte 1

Иако беше претставен пред јавноста како концептен автомобил, СУВ-моделот на Byton ќе стартува со производство во Кина кон крајот на следната година. Една година подоцна, M-Byte ќе се упати и кон САД и Европа. Лимузината K-Byte пристига во 2021 година. Се шпекулира и за трет модел во гамата, веројатно кросовер со место за седум патници.

Byton e кусо од Bytes on Wheels или бајтови на тркала

Пред неколку денови, компанијата се пресели во новото седиште во кинескиот Нанчинг. Во меѓувреме пристигнаа и нови инвеститори. Најстариот производител на автомобили во Кина, компанијата First Automotive Works или FAW, вложи трицифрена милионска сума во Byton. Во првиот круг пристигнаа Harmony Auto, Auto Investments, League Automotive Technologies, Legend Capital, Industrial Investment Fund во Чангсу и групацијата Chengdu.

Дизајнот на возилата се создава во Минхен, дел од развојот се одвива во Силиконската Долина, а на тоа следуваат и центрите во Пекинг, Шангај и Хонгконг. Тимот го сочинуваат експерти од Кина, Европа и САД, коишто пристигаат од компании како BMW, Tesla, Google и Apple.

Byton K-Byte

Flickr Album Gallery Powered By: Weblizar


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

157
21 shares, 157 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743