за

Bugatti Chiron на симпозиумот за мотори во Виена

Bugatti Chiron

Зарем собир на најголемите инженери за мотори во светот би можел да мине без присуството на ултимативниот автомобил на денешницата, на Bugatti Chiron. Виена е еден од ретките градови што досега го имаат „видено“ ултраавтомобилот.

Во последните работни денови од април, австриската престолнина ја имаше честа да го пречека најмоќниот и најбрз автомобил од сериско производство, на „јуначкиот плоштад“ Хелденплац, пред прочуениот Хофбург. Bugatti Chiron е пристигнат во Виена за шефот Волфганг Дирхајмер да се „пофали“ со моторот на херојот на браншата, на редовниот годишен собир на најдобрите инженери за мотори.

По премиерата на салонот во Женева во март, Bugatti Chiron досега се има појавено пред јавноста само во Монте Карло, на екскузивниот настан под симболичен наслов „Синото на Монте Карло“, потоа во новиот салон на марката во германскиот Диселдорф, на салонот за мебел во Милано, во њујоршкиот „Кристис“ и во исто така новиот салон за Bugatti во Минхен. Според тоа, Виена е дури седмиот град во светот којшто го вдомил Chiron, барем на неколку денови.

Претседателот на Bugatti, Волфганг Дирхајмер, на симпозиумот за мотори во Виена зборуваше за технологијата во 16-цилиндарецот во Chiron и за начинот на којшто е постигната спектакуларната моќ. Со 1.500 КС и 1.600 њутнметри во работното подрачје од 2.000 до 6.000 вртежи, Bugatti Chiron е ненадминат во сегментот на сериското производство. За зголемувањето на моќноста за 25 проценти во споредба со Veyron, инженерите на марката речиси го конструираа моторот од ново.

Шеснаесетте цилиндри на осумлитарскиот мотор се поставени во W, како конфигурација што стана заштитен знак на марката од алзашкиот Молсхајм. Четирите турбокомпресори добија поголеми димензии и за првпат се регулираат во два степена, оптимиран е повратниот притисок во издувниот систем, исто како и работата на интеркулерите и воведувањето двоен систем за впрскување на гориво, со вкупно 32 инјектори.

„Со своите перформанси и агилноста, новиот 16-цилиндарски мотор на Bugatti Chiron го достигна ултимативното ниво за спортски автомобил од сериско производство,“ објаснува Волфганг Дирхајмер. На тоа нема што да се додава повеќе. Засега.

[FAG id=24189]

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Во Тирол отворен „највисокиот“ музеј за мотоцикли во Европа

Туристички аранжман во олдтајмер од Mercedes