157
22 shares, 157 points

Европската асоцијација на производители на автомобили стравува дека излегувањето на Велика Британија од ЕУ ќе ги расипе плановите на Унијата за исполнување на строгите лимити за емисијата на СО2 во 2021 година. Производителите ќе мора да плаќаат скапи казни за тоа што еколошките автомобили на Британците повеќе нема да учествуваат во статистиката на ЕУ.

Излегувањето на Велика Британија од ЕУ може да им донесе дополнителни проблеми на производителите на автомобили. Проблем е тоа што во островската држава се возат многу повеќе електрични и хибридни автомобили отколку во повеќето држави во Унијата. Кога овие еколошки возила ќе отстуствуваат во статистиката, ќе се расипе и просечната вредност на емисијата на СО2 од возилата.

Европската асоцијација на производители на автомобили стравува дека нема да ги исполни строгите ограничувања за емисијата на СО2 коишто ќе важат од 2021 година. Причина за загриженост се еколошките автомобили на Британците, коишто по Брегзит во март 2019 година ќе „исчезнат“ од досегашната статистика што се водеше заеднички за 28-те земји на ЕУ.

Во Велика Британија се продаваат 16 проценти од сите електрични автомобили во ЕУ и дури 31 проценти од сите плагин-хибридни автомобили

Производителите на автомобили не смеат да надминат просечна вредност од 95 грами СО2 по километар за своите модели по 2021 година. Оние што нема да ја исполнат целта, на Комисијата на ЕУ ќе иплаќаат по 95 евра од секој грам СО2 над лимитот, за секој продаден автомобил посебно.

Асоцијацијата се залага за задржување на псотоечкиот систем, односно бара податоците од британскиот пазар да бидат опфатени во заедничката статистика на ЕУ и по Брегзит. Без оваа статистичка помош, индустријата нема да ги исполни целите за ограничување на емисијата по 2021 година.

Браншата бара и взаемно признавање на хомологациите за автомобили во Велика Британија и ЕУ, за возилата да може да се продаваат од обете страни на „каналот“ и по излегувањето на земјата од Унијата. За производителите ќе биде проблем и прекинувањето на синџирот меѓу добавувачите и фабриките на автомобилските марки, по повторното воведување на граничните и царинските контроли. Денешните автомобили се составени од преку 5.000 компоненти. Најголемиот дел од нив пристигаат од земјите во ЕУ.

Фирми во Британија ги заменуваат дизелите во возните паркови

Топ 10 Најголеми легенди во британската туристичка класа

Вака изгледа новото полагање „градска“ за Британците


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

157
22 shares, 157 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743