111
16 shares, 111 points

Новата генерација на GLE ја заокружи повеќе од 20-годишната успешна приказна на СУВ-моделите на Mercedes. За овој голем автомобил и Brabus има нешто да додаде.

Моќноста на автомобилите веќе долго време е преголема за во целост да се искористи по јавните патишта, но тоа не значи дека големите тјунерски работилници останаа без работа. Инженерите на легендата на оваа сцена, на Brabus, уште умеат да извлечат уште некоја коњска сила од моторите.

Во германското гратче Ботроп, кадешто е седиштето на оваа куќа на ексклузивноста и на уметноста на претерувањето, имаат кит за зголемување на моќноста за турбодизелите во Mercedes GLE 300 d и GLE 400 d. Во понуда има и спортско-елегантни додатоци за каросеријата, а секако и бандажи во најразличен дизајн, кои за големиот СУВ досегаат до 23 инчи. Домен на Brabus останува и рачното обложување на кабината со кожа и со ексклузивни материјали.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Отворите во предниот браник од AMG Line, во верзијата на Brabus имаат уште повпечатлив изглед, а во нив се поставени и светлечки ленти, што го осветлуваат просторот околу возилото кога возачот ќе се приближи. Стилот го заокружува и масивен спојлер назад.

Главниот нагласок сепак го ставаат препознатливите моноблок бандажи на Brabus. Најголемата варијанта е F „Platinum Edition“ со димензија 11Jx23, со гуми 295/35 ZR 23. Мајсторијата на тјунерите е во тоа што пневматската амортизација Airmatic (ја спушта каросеријата за 25 mm) е приспособена за оваа екстремна димензија на гуми и бандажи.

Зголемувањето на моќноста е според принципот Plug-and-Play, со модул што се интегрира во CAN-Bus на Mercedes GLE. Тоа е постапка што може да ја изврши секоја овластена работилница на Mercedes-Benz или партнер на Brabus, буквално за помалку од една секунда.

Китот за зголемување на моќноста Brabus PowerXtra D30 го зголемува вртежниот момент на GLE 300 d од сериските 620 Nm на 690 Nm, кои стојат на располагање меѓу 1 600 и 2 400 вртежи. Моќноста расте од 258 на 306 КС при само 3 600 вртежи.

Перформансите се менуваат значително со BRABUS D30: Спринтот се скусува за 1,4 секунда, на само шест секунди, а воедно и крајната брзина расте на 229 km/h.

Сето тоа е уште поекстремно во GLE 400 d, со вградување на модулот BRABUS PowerXtra D40. Моќноста расте на 370 КС при 4200 вртежи, додека максималниот вртежен момент изнесува 750 Nm при 2 500 вртежи. Спринтот до темпо сто трае 5,5 секунди, крајната брзина е 250 km/h. Во завршна фаза се и дополнителни верзии за останатите мотори во GLE.

New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

Нашиот тест >>> Mercedes GLE или автомобилот што е подобар од реалноста

Mercedes GLE 400 d test
Mercedes GLE 400 d

Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

111
16 shares, 111 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *