133
18 shares, 133 points

Технолошкиот концерн Bosch разви активен педал за гас којшто на возачите со оловна нога им помага да заштедат гориво. Но, педалот се наоѓа и во други ситуации.

Инженерите внимаваат и на најситниот детал при развојот на бензинските и дизел моторите, со цел да ја намалат потрошувачката на гориво и емисијата на СО2. Но, ниту најдобрата технологија не помага ако возачот не соработува – или не може да соработува, затоа што има „оловна“ нога врз педалот за гас. Бројни испитувања имаат покажано дека начинот на возење може да придонесе потрошувачката да се намали за чевртина. За развивање на оваа вештина, некои посетуваат курсеви за штедливо возење, а некои едноставно имаат развиена моторика. Технолошкиот концерн Bosch претстави решение коешто му помага на возачот.

Активниот педал за гас тропа, вибрира или создава поголем отпор, за на тој начин да влијае врз начинот на возење. Со помош на оваа повратна спрега, потрошувачката на гориво може да се намали до 7 проценти, веруваат во Bosch. За сето тоа да се овозможи, педалот е поврзан со сите други функции во автомобилот, како со менувачот, системите за асистенција или навигацијата. Според Bosch, педалот ја покажува точката каде што се спојуваат забрзувањето и штедливоста. Ако возачот и покрај тоа сака да даде повеќе гас, доволно е малку посилно да притисне врз педалот. Во моментов, оваа функција кај повеќето автомобили ја врши стрелката што препорачува кога да се смени степенот на пренос.

Педалот за гас преку мрежата добива информација дека возилото наидува на опасен свијок и го предупредува возачот со вибрирање на педалот
Педалот за гас преку мрежата добива информација дека возилото наидува на опасен свијок и го предупредува возачот со вибрирање на педалот

Во Bosch веруваат и дека нивниот иновативен педал за гас може да придонесе за поголема безбедност. Кога интелигентната електроника во возилото ќе препознае опасност од судир, педалот почнува да вибрира и на тој начин го предупредува возачот да го отпушти педалот. Работата на педалот може да се поврзе и со податоци што пристигаат преку мрежата или со сообраќајни информации во реално време. Во тој случај, педалот за гас може да го предупреди возачот дека вози пребрзо пред свијокот или наидува на застој на патот.

Единственото прашање е колку возачот може да ги прими овие дополнителни информации од педалот за гас, покрај мноштвото визуелни или акустични сигнали во возењето. Bosch наведува дека оваа интеракција меѓу возилото и возачот предизвикува интуитивна реакција, за полесно да се совладаат опасните ситуации во возењето.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

133
18 shares, 133 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743