143
33 shares, 143 points

Уште една во серијата генијални реклами за BMW M5, којашто прави човек сериозно да се замисли, колку навистина е брза оваа тркачка машина што Баварците ја вградуваат во лимузинска каросерија

BMW прашува, што можеш да направиш за точно 3,4 секунди? Така пишува во заглавјето на рекламата што се појави во некои од најтиражните дневници во азиските земји. По боите во заднината веќе може добро да се насети кој провоцира со прашањето. Светло сината, модрата и црвената се војничките бои на M GmbH.

Баварците измерија. За точно 3,4 секунди може …

… да се внесат 11 букви …


BMW M5, што можеш да напавиш за 3,4 секунди

… да се испејат првите три зборови од „Hello“ на Адел …


BMW M5, што можеш да напавиш за 3,4 секунди

… да се вклучи последната генерација паметни телефони …


BMW M5, што можеш да напавиш за 3,4 секунди

… да се направат пет чекори …


BMW M5, што можеш да напавиш за 3,4 секунди

… да спринтуваш од место до темпо 100, со новиот BMW X5.


BMW M5, што можеш да напавиш за 3,4 секунди

Ова мајсторство на креаторите на јавниот настап на BMW за азискиот регион е заокружено со вистинската порака: „Make Every Second Count“ или „секоја секунда е важна.“

Тоа е предизвикот на премиум марките, особено на светските лидери во сегментот. Колку што е предизвик да создадеш врвен BMW, толку е предизвик и соодветно да го претставиш пред јавноста. По тоа што може да се забележи на сцената, BMW кај нас се држи мошне добро.

Прочитајте ги нашите пресметки, како хибриден BMW 330e може да заштеди 1000 евра годишно … не сметајќи го акцизното ослободување во вредност од околу осум илјади евра

Луксуз е да возиш хибриден BMW што заштедува 1000 евра годишно


,

Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

143
33 shares, 143 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *