157
20 shares, 157 points

Три нови модели на BMW со електричен погон влегуваат во производство во следните две години: BMW iX3 доаѓа веќе в година, а по него iNext и купе-лимузината i4. Во сите модели работи петта генерација на погонот eDrive. Тоа меѓу другото значи моќност до 530 КС и досег до 600 километри.

Имиџот и бизнисот на марката BMW во најголем дел се базираат врз моделите од средната класа. На серијата 3 на BMW, на купето и на кабриолетот од серијата 4, вклучувајќи ја купе-лимузината Gran Coupe, многу наскоро ќе им се придружи и модел што ќе вози само во верзија со погон на струја – BMW i4.

Баварците работат долго со погонот на струја eDrive, кој моментно е во четвртата генерација. Следното генерациско напредување ќе се случи во 2020 година, со почетокот на производство на BMW iX3, со петтата генерација на електричниот погон на куќата. Овој погон ќе се користи и во BMW iNext, како и во BMW i4. Тоа што најмногу засега кај погонот на струја не е моќноста и не е возната динамика, туку досегот. Минхен за тоа вели: 600 километри за петтото колено на eDrive.

BMW во меѓувреме напредуваше далеку во реализацијата на планот, групацијата во 2023 година нуди вкупно 25 модели со плагин-хибриден или „батериски“ погон

Техничарите на марката посебно ги издвојуваат т.н. енергетската густина, ефикасноста и досегот, како подрачја во кои нивната марка се издвојува најмногу. Во петтата генерација на eDrive пристигаат комплетно нов електромотор, нова трансформаторска секција, нов полнач и нова батерија. Првото вградување на новата генерација ќе следи во iX3 в година, потоа доаѓа супертехнолошкиот iNext, па i4.

Трите електро-новитети за време на тестирањето во минатата зима во Арктичкиот Круг: BMW iNext, iX3, i4
New photo by Automedia MK / Google Photos

Електромоторот во BMW i4 ќе располага со моќност од 530 КС, што одговара со актуелните V8-мотори на куќата. Во поглед на батеријата, таа е релативно тенка и акумулира повеќе енергија на единица волумен. Со тежина од 550 килограми, батеријата постигнува капацитет од 80 kWh, што во случајот на i4 би било доволно за околу 600 километри пат.

BMW i4 со каросерија на купе-лимузина и со врвни перформанси

Производството на BMW i4 ќе започне во 2021 година, во фабриката во Минхен, покрај серијата 3 со обични мотори и со плагин-хибриден погон, покрај купето од серијата 4 и M4. Првиот Gran Coupe во понудата на BMW i ќе спринтува до темпо сто за околу 4 секунди и ќе постигнува над 200 ки.лометри на час.

Петтата генерација на dDrive носи нови електромотори, нова трансформаторска секција, нова батерија: BMW iX3, iNext, iVision
New photo by Automedia MK / Google Photos

Дизајнот ќе сведочи јасно дека станува збор за модел што припаѓа во подмарката BMW i. Самата природа на електричниот погон, компактноста и флексибилноста, дозволуваат BMW i4 да нуди повеќе простор во кабината од моделите со обичен погон. Дека соодветно профитираат и возните својства, тоа е веќе општо правило.

Во поглед на полнењето, новиот електричен автомобил на баварците ќе може да користи моќни полначи со 150 kW, на кои батеријата на BMW i4 ќе постигне наполнетост од 80% за околу 35 минути. Тоа значи дека енергија за 100 километри пат се полни за шест минути.

Батериските ќелии во новата генерација на eDrive се покомпактни и поседуваат поголема енергетска густина
New photo by Automedia MK / Google Photos
Модуларна платформа за возила со електричен погон, со голема приспособливост и интегрирани компоненти во покомпактни модули
New photo by Automedia MK / Google Photos

Актуелната понуда од плагин-хибриди и електрични автомобили на BMW, со концептите во последниот ред

New photo by Automedia MK / Google Photos

View this post on Instagram

Keeps the best tricks and treats for you. 👻 The BMW i3s Edition RoadStyle. #THEi3 #BMWi3 #BMWi #halloween #happyhalloween __ BMW i3s (120 Ah): Energy consumption in kWh/100 km (combined): 14.6–14.0. Fuel consumption in l/100 km (combined): 0.0. CO2 emissions in g/km (combined): 0. Acceleration (0-100 km/h): 6.9 s. Power: 135 kW, 184 hp, 270 Nm. Top speed (limited): 160 km/h. Paint finish shown: Sophisto Grey Brilliant Effect with highlight E-Copper. The values of fuel consumptions, CO2 emissions and energy consumptions shown were determined according to the European Regulation (EC) 715/2007 in the version applicable at the time of type approval. The figures refer to a vehicle with basic configuration in Germany and the range shown considers optional equipment and the different size of wheels and tires available on the selected model. The values of the vehicles are already based on the new WLTP regulation and are translated back into NEDC-equivalent values in order to ensure the comparison between the vehicles. [With respect to these vehicles, for vehicle related taxes or other duties based (at least inter alia) on CO2-emissions the CO2 values may differ to the values stated here.] The CO2 efficiency specifications are determined according to Directive 1999/94/EC and the European Regulation in its current version applicable. The values shown are based on the fuel consumption, CO2 values and energy consumptions according to the NEDC cycle for the classification. Further information on official fuel consumption figures and specific CO2 emission values of new passenger cars is included in the following guideline: 'Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen' (Guide to the fuel economy, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars), which can be obtained free of charge from all dealerships, from Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen and at https://www.dat.de/co2/.

A post shared by BMW i. Born Electric. (@bmwi) on

BMW M2 CS со уште еден степен на ракетно полнење


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

157
20 shares, 157 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *