161
21 shares, 161 points

BMW i3 се продава одлично и носи екстра бодови во имиџот на производителот. Но, неговото производство е прескапо. Тоа ќе се смени кај новиот електричен модел BMW i4, кој пристига во 2020 година. Најголема корист повторно ќе имаат купувачите.

Кој уште нема чуено за BMW i3? Првиот електричен автомобил на Баварците е во водечката тројка на европскиот пазар, покрај Renault Zoe и Nissan Leaf, со околу 15.000 продадени примероци лани. Моделот постигна многу во промоцијата на чистиот погон и му донесе екстра бодови во имиџот на производителот. Но, неговото производство во моментов е прескапо, BMW i3 практично стартуваше како проект, испробување на пазарот.

bmw i3 стоилјади примероци,

Моделот има сопствена производствена лента во фабриката во Лајпциг и се произведува посебно од останатите модели. Најголемиот дел од каросеријата се состои од карбон. Од 2009 година, Баварците имаат вложено повеќе од три милијарди евра во проектот. Само производствениот погон во Лајпцих чини 400 милиони евра.

BMW i4 ќе се произведува на иста лента со серијата 3

Идните модели од подмарката BMW i повеќе нема да ја уживаат оваа ексклузивност. Производителот ги стекна потребните искуства со „тројката“ и ќе ги примени истите кај следниот модел што ќе се придружи во семејството електрични автомобили. Место од егзотични и скапи материјали, каросеријата на BMW i4 ќе биде изработена од класична челична ламарина. Производството на новиот модел исто така нема да се одвива на сопствена лента, туку ќе биде интегрирано со останатите модели, односно со лимузинската и комби изведбата од серијата 3.

Планирано е производството на моделот да стартува во 2020 година во фабриката во Минхен. Продукцијата ќе може да се приспособува според актуелната побарувачка, вклучувајќи и евентуално дуплирање. Интегрирањето на идниот BMW i4 во производствениот процес ќе донесе во исто време поголема профитабилност за производителот и продажна цена што ќе биде поблиска до класичните модели на BMW.

BMW напредува, но Mercedes напредува повеќе

Електрични BMW i3 за баварската влада

Електрични камиони носат делови до фабриките на BMW

Електричниот i3 не му носи доволно заработка на BMW


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

161
21 shares, 161 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730