151
20 shares, 151 points

Новиот модел со перформанси подобри од GT3-R ќе стартува со продажба в година и ќе чини преку 400.000 евра. Најголемата промена ќе биде во преоѓањето од погон на сите тркала на заден погон.

Британската престижна марка го подготвува првиот спортски модел со заден погон во поновата историја на марката, конкретно по преземањето од страна на германскиот Volkswagen. Како основа на екстремниот спортски модел ќе послужи актуелниот Continental GT. Со преоѓањето на погон само на задните тркала, купето ќе постигне уште поубедливи перформанси и возни својства во споредба со GT3-R којшто беше претставен лани.

Кога Bentley го најави GT3-R, многумина очекуваа дека станува збор за вистински спортски модел со заден погон, но поради временскиот притисок од претстојниот почеток на сезоната натпревари во GT3, марката мораше да ја користи постоечката погонска архитектура. Изведбата со погон на задната оска ќе траеше предолго.

Само преоѓањето на заден погон ќе донесе заштеда од преку 100 килограми

Во екстремната спортска изведба ќе работи четирилитарскиот мотор V8 со двојно турбонатполнење, којшто се вградува во Continental, но е сосема извесно дека ќе има повеќе од 580 КС, колку што поседува актуелниот GT3-R. Најзначајната промена сепак ќе биде намалувањето на тежината. Целта на инженерите е за првпат во актуелната генерација да понудат модел што тежи помалку од два тона, односно да ја спуштат тежината за 200 килограми. Повеќе од половината од таа заштеда ќе произлезе од отстранувањето на дополнителните компоненти од погонот на сите тркала. Натамошна заштеда ќе се постигне со отстранување на вишокот опрема и примената на лесни материјали. Bentley уште не ја наведува цената на идниот модел, но мошне е веројатно дека таа нема да биде под 400.000 евра. Ексклузивноста ќе се рефлектира и во планираната серија примероци, којашто сигурно ќе биде помала во споредба со GT3-R, од когошто се планирани 300 примероци.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

151
20 shares, 151 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730