Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes
Нови модели

Bentley за штедливци: Дизел мотор во Bentayga

Логично е дека штом Bentley направи една отстапка, ќе ја направи и следната. По првиот теренски автомобил од благородната британска марка, сега следува и првиот дизел мотор во модел на Bentley. Секако дека Bentayga Diesel уште од старт го стекнува статусот на најбрз спортски теренец во светот.

Важен момент во историјата на Bentley. Британската марка за фина и отмена клиентела, првпат вградува дизел мотор во свој модел. Но, зарем требаше да се очекува друго, по решението на мајката Volkswagen да додаде теренски модел во понудата на најлутиот соперник на Rolls-Royce?

Значи, Bentayga Diesel, најбрз теренец во светот и модел со најниска емисија на СО2 во целата гама на Bentley. Дизелот е четирилитарски V8, со моќност од 435 КС и вртежен момент од 900 њутнметри, со трикратно турбонатполнење. Овој познајник од Audi SQ7 го залетува луксузниот теренец до 270 km/h, со 4,8 секунди за спринт до сто.

30 милисекунди се потребни за електричниот компресор да произведе притисок

Исто како во SQ7, на двата турбокомпресора им се придружува компресор со електричен погон, којшто реагира веднаш и не му е потребно моторот да достигне одредени вртежи за да го произведе потребниот притисок на натполнење – само 30 милисекунди се доволни за третиот компресор да го испорача притисокот. Сето тоа се огледува и во податокот дека 900-те њутнметри стојат на располагање уште при 1.000 вртежи. За напојување на електричниот компресор се користи посебна мрежа со напон од 48 волти.

Инженерите работеле и на развој на посебен издувен систем што ќе го прикрие звукот на дизелот и ќе го одржува нивото на бучава на достојно ниво. Беџот V8 Diesel на предните врати укажува на „природата“ на моторот, исто како и двојните издувни цевки со квадратен пресек. Моделот со дизел се препознава и по црната маска со хромирана рамка и централна пречка.

Дизелот нема да привлече повеќе купувачи, но ќе ги намали пеналите за Bentley

Bentley ги „убедува“ купувачите нa дизелскиот Bentayga дека со него можат да извозат до 1.000 километри со еден резервоар, од Лондон до Вербие, Бордо или до шкотските планини. Покрај тоа, Bentayga Diesel има најниска емисија на СО2 во целата гама, што е поважно за самиот производител, отколку за сопствениците, заради пеналите што секој производител мора да им ги плаќа на европските власти за секој грам СО2 над дозволениот. Тоа е воедно и една од причините зошто Bentley го воведува дизелот во понудата, исто како и хибридот што ќе следи.

Ознаки
loading...

Слични објави

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Откриен е Adblock

Ќе ни помогнете доколку ја исклучите вашиата блокада за реклами

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730