Багажникот за покрив може да биде долготраен, едноставен за ракување и тивок при затворање? Фирма од Словачка смета дека овие класични недостатоци на таканаречените „делфини“ може да се надминат, доколку пластиката ја замени алуминиум
Сите багажници за покрив имаат едно заедничко: Сите се од пластика. Фирма од Словачка цени дека алуминиумот е подобар избор на материјал и нуди багажник од 330 литри, со дизајн што потсеќа на славниот млазен авион F-117, кого радар не го открива. Комплицираниот изглед не е само впечаток – капакот има 27 симетрични површини. Тој е изработен од една алуминиумска плоча, со дебелина од два милиметри, а шесте варови се изведени рачно.
Металниот багажник не вибрира при високи брзини и не произведува бучава, а тежи исто колку пластичните верзии со исти димензии
Алуминиумскиот багажник е долг 2,22 метри, широк е 72 сантиметри и висок 30 сантиметри, а носивоста изнесува до 100 килограми. Во опремата спаѓаат два гасни амортизери, подлога што не лизга и ремени за затегнување. За прицврстување се користат вообичаените носачи на багаж според системот со Т-жлеб, а таканаречените T-Rex држачи спаѓаат во стандардниот обем на испорака.
Постои целосно црна варијанта и изведба во којашто капакот е во сива боја. Производител е словачката компанија Alumined. Единственото подрачје во коешто алуминиумскиот багажник не е во предност наспроти обичните пластични „делфини“ е цената: 1.290 евра, за основната варијанта. Со таа цена следи и петгодишна гаранција.
Шатор на покрив е добра идеја за викенд одмор
Во Холандија возат и со бандери на покривот