143
21 shares, 143 points

Фарадеевиот кафез во центарот за високонапонски тестови на Siemens има димензии 42 х 32 х 25 метри. Тоа е најголем кафез од ваков вид во светот, во когошто се работи со напони до три милиони волти. Прототип на Audi e-tron се најде во големата хала, кадешто експертите изведоа високонапонски прескок кон автомобилот.

auti e-tron quattro prototip 2

Експериментот го симболизира вековниот сон: Прифаќање на молњите и користење на гигантската енергија во нив. Електричните автомобили уште долго време нема да се полнат од молњи, но техничарите на Audi дојдоа чекор поблизу до оваа визија. Кога ќе започне продажбата на Audi e-tron, тој ќе биде прв автомобил што ќе може да користи полначи со струја од 150 киловати.

Со брзите полначи ќе се овозможи Audi e-tron да совладува долги релации како со обичен погон

Со овие полначи, батериите ќе се освежуваат за помалку од половина час. За таа цел, литиум-јонската батерија поседува сложен систем за термоменаџмент. Батеријата од 95 kWh во подот овозможува досег до 400 километри, според новата и реална норма WLTP. До крајот на годинава, во Европа ќе бидат поставени околу 200 станици за брзо полнење со приклучоци за шест автомобили. Планот е нивниот број да се удвои до 2020 година, со полначи на секои 120 километри оддалеченост по автопатиштата и главните магистрали.

auti e-tron quattro prototip 1

Покрај брзи полначи со еднонасочна струја, Audi e-tron ќе може да користи и стандардни AC-полначи со 11, односно 22 kW. Моментно постојат преку 65.000 такви полначи на територијата на Европа. Возачите на Audi e-tron ќе располагаат со картичка за лесен пристап до 80% од овие полначи. Од следната година нема да има потреба ниту од картичка. Полначите сами ќе го препознаваат возилото.

Audi што требаше да биде Mercedes

Audi подготвува спортска лимузина со електричен погон

Audi 100 почна да вози пред половина век

Колку „Prologue“ се крие во новиот Audi A8

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

143
21 shares, 143 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730