179
24 shares, 179 points

Шефот на Audi е приведен утринава поради сомнение за измама. Одборот на Volkswagen попладнево ќе решава околу заменикот на Руперт Штадлер

Руперт Штадлер е првиот раководител што е приведен во рамките на дизел аферата во концернот Volkswagen. Државното обвинителство во Минхен утринава издаде налог за приведување на шефот на Audi. Надзорниот одбор на Volkswagen веќе заседаваше денес на пладне, заради советување околу новонастанатата ситуација и последиците од истата. Попладнево се очекува да биде избран и заменикот за Штадлер.

Шефовското место на Audi веројатно ќе го добие Петер Мартенс, главниот техничар за развој, кој претходно работеше во Volvo и поради тоа се смета дека не е вплеткан во дизел аферата. Неизвесно е дали Штадлер би се вратил на својата досегашна позиција. Правната постапка може да се развлече, како што се покажа во случајот на Волфганг Хац, поранешен шеф за развој во Porsche и главен инженер за моторите во Audi, кој е во притвор уште од септември.

Штадлер е шеф на Audi веќе единаесетта година. По откривањето на софтверот за лажирање на издувните гасови кај четирицилиндарските мотори на Volkswagen во САД во есента 2015, тој требало да пријави дека постојат манипулации и кај шестцилиндарските дизели на Audi.

Државното обвинителство го товари Штадлер заради измама. Шефот на Audi свесно ги одобрил дизелските автомобили со манипулиран издув да се продаваат на европскиот пазар. Штадлер требало веднаш по разоткривањето на скандалот во САД да биде свесен за можноста дека и европските возила имаат лажирани вредности на издувните гасови, но и покрај тоа не побарал запирање на продажбата, како што беше случај на американскиот пазар.

Во март 2017 и во февруари годинава имаше рации во седиштето на Audi во Инголштат и во фабриката во Некарсулм. Заради обезбедување доказен материјал, истражните органи во минатата недела издадоа налог за претрес во домот на Штадлер и на уште неименуван член на управниот одбор.

Audi продал околу 220.000 дизели со манипулиран софтвер на пазарите во Европа и САД од 2009 година наваму. Од крајот на 2015 година, компанијата ја напуштија двајца главни техничари во развојот и уште четири директори на Audi. Поради серијата измами со издувните гасови, Audi би требало досега да има исплатено отштета во висина од 2,25 милијарди евра.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

179
24 shares, 179 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743