141
26 shares, 141 points

Британците ги имаат точните бројки, кога станува збор за смирувачкиот ефект што следи по неколку брзи кругови на тркачка патека. Статистиката покажува помалку агресивност по патиштата, откако помасовно се организира „легално“ брзо возење

Кога се бара врската меѓу бесот што ќе се претвори во брзо време на тркачка патека и кроткото возење што следи потоа на пат до дома, британскиот завод за статистика има точни вредности. Споредбата на статистичките вредности од 2014 година и 2017 година, покажува дека бројот на пријави за насилничко возење се смалил од 3.065 пред четири бгодини, на 2.740 случаи лани. Тоа претставува намалување за 10 проценти.

Трендот е уште повеќе изразен кога ќе се спореди бројот на сообраќајни незгоди, кои следеле како последица од агресивно, безобѕирно или пребрзо возење. Во овој случај, бројот на незгоди се смалил од 15.586 во 2014 година, на 10.215 незгоди за ланската година. Тоа е масивно намалување за 34 проценти.

Специјализирана фирма што организира денови на тркачка патека нуди и возење тенк

Според Ден Џоунс, директор на Track Days, компанијата што организира возење на тркачка патека „еден од начините за возачите да избегаат од притисокот на секојдневното возење е да резервираат ден на тркачката патека.“ Џоунс посочува дека неговата фирма бележи зголемен број резервации во последните години, додека во исто време, државната статистика пријавува помалку незгоди, кои се резулат од агресија зад воланот.

Posted by Trackdays on Tuesday, June 19, 2018

Во Британија е сепак многу поедноставно на агресивните возачи да им се „припише“ возење по тркачка патека. Фирмата на Џоунс има пристап до 40 тркачки патеки и арени само на „островот“, вклучувајќи ги легендарните Брендс Хеч, Донингтон или Силверстоун. Изборот од превозни средства во возниот парк, меѓу другото, вклучува и неколку тенкови. Суперѕвезди како Aston Martin, McLaren, Audi R8, Nissan GTR, Ariel Atom, Caterham, тоа воопшто не се прашува. Во последните години е зголемен и бројот на резервации за возење со сопствениот автомобил.

Асоцијацијата со домашните состојби наведува на заклучокот, дека по толку многу налеан бетон и асфалт, Македонија уште нема тркачка патека. Тоа значи дека кај нас се вози агресивно?

BMW M2 Competition би ја претркал и сопствената сенка

Ferrari 488 Pista во верзија само за тркачите за Маранело

Тркачкиот фестивал на Aston Martin се враќа на Леман

Brabham BT62 е новиот болид за приватни забави по тркачките патеки

Во овој клуб на Менхетен сите сакаат да членуваат


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

141
26 shares, 141 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743