Кога Toyota стартуваше со продажба на Lexus на американскиот пазар во 1989 година, првата независна фабрика на Јапонците во САД веќе две години го произведуваше Camry. По 26 години, од истата фабрика стартува и првиот Lexus.
На свечена церемонија, во фабриката на Toyota во Џорџтаун беше одбележано излегувањето од производствената линија на првиот модел на Lexus од американска продукција. Во последните две и пол години, во најголемата фабрика на Toyota во САД се одвиваа подготовки за производство на ES 350, најпопуларниот модел на Lexus во земјата. Во новиот погон за производство на моделот на Lexus се инвестирани 360 милиони долари и вработени се 750 нови лица. Годишниот капацитет изнесува 50.000 возила.
Философија на Toyota е да ги произведува автомобилите таму каде што ги продава
Подготовките за производството на лимузината на Lexus опфатија 1,5 милион часови тренинг, вклучувајќи патувања во Јапонија заради запознавање на мајсторството во изработката на Lexus, возење на ES, исто и на патиштата во Кентаки, плус посети на дилерите за стекнување сознанија околу очекувањата на купувачите и услугата на истите.
[pull_quote_left]Мајк Бриџ, вработен 13 години во фабриката во Кентаки, најдобро го појаснува процесот: „Првата работа беше набавка на 22 нови примероци од ES 350 од локалниот дилер. Ги донесовме во фабрика и неколкупати ги расклопивме на 2.000 парчиња и повторно ги составивме.“[/pull_quote_left]
Со додавањето на Lexus во фабричкото потфолио, годишниот производствен капацитет во фабриката во Џорџтаун се зголемува на 550.000 примероци, со над 7.500 вработени. Во оваа фабрика, меѓу другото се произведува и Camry, најпродаван автомобил во САД во последните 13 години, во континуитет.