Забрзувањето за 2,5 секунди до сто со Veyron умее добро да ги напне нервите. Можеби тоа е причината што луксузната марка сега им нуди наргиле на платежноспособните клиенти.
Блискиот Исток е важен пазар за пласман на луксузните возила на Bugatti. Благородната марка ќерка на Volkswagen ги научи локалните обичаи и освен со возбудливи возила, ги снабдува шеиците и со стилска опрема за моментите за релаксација. Последната колекција Bugatti на лајфстајл предмети опфаќа и наргиле.
Во стилот на марката, наргилето изгледа благородно, елегантно и пуристички. Куќиштето на наргилето високо 80 сантиметри е изработено од карбон, рамката е од титан, а дршката и цревото се изработени од мека кожа што е шиена рачно.
Shisha, како што се води наргилето во каталогот на производи на шведскиот Desvall, ќе се изработи во ограничена серија од 150 примероци и чини 150.000 долари по парче, односно околу 110.000 евра. Кој смета дека тоа е прескапо може да ја посети онлајн продавницата на Porsche, каде што исто така има нешто за ориенталното уживање во чадот, а чини 1.350 евра. Во споредба со Bugatti, тоа е речиси џабе.