Додека повеќето производители честопати повикуваат и милиони возила за отстранување на фабричките дефекти, во Rollsе-Royce е малку поразлично. Британците бараат еден единствен примерок од Ghost да им дојде во сервис.
Со сервисните повици не им е лесно на големите производители. Неретко дури и милиони возила мора да се сервисираат во најкус рок заради отстранување на најразлични пропусти, без разлика дали се работи за фабричка грешка, пропуст кај добавувачот или конструкциски недостаток. Ниту Rolls-Royce не е поштеден од сервисните повици. Но, кај нив во овој случај е малку поразлично.
Британскиот производител на луксузните лимузини бара во сервис да им се појави еден единствен Ghost од втората генерација, произведен на 23-ти јануари во фабриката во Гудвуд. Станува збор за безбедносен пропуст, односно утврдено е дека воздушните перници за возачот и совозачот се дефектни, при што постои опасност страничното подрачје на градниот кош да биде недоволно заштитено при судир.
Проблемот е сепак во тоа што Rolls-Royce не може да го пронајде сопственикот на овој конкретен примерок на Ghost во САД. Затоа е контактирана агенцијата за безбедност на возилата во земјата и официјално е објавен сервисен повик, како што пропишуваат законите за сите производители. Воздушните перници ќе бидат заменети бесплатно од страна на американската филијала на Rolls-Royce.
Во секој случај, постои потреба од квалитетни воздушни перници во овој колос од 2,5 тони, кој со своите 570 КС забрзува до сто за помалку од пет секунди и крајната брзина му е ограничена електронски на 250 километри на час.
Каде е возилото и каква судбина доживеало возилото во САД, можеби и ќе се дознае наскоро.