BMW X4 отсега е рамноправен со „постарите“ модели во понудата на марката, откако и тој доби спортска верзија со знакот на M GmbH. Премиера има шестцилиндарецот од три литри со 360 КС.
Успешната моделска серија на помалиот брат на BMW X6 доби спортска верзија подготвена во M GmbH исто како и сите останати модели со подолга традиција во баварската марка. BMW X4 M40i се препознава уште однадвор, по деталите во носот и во ретровизорите кои се лакирани во феритно-сива металик боја, како и по бандажите од 20 инчи со двојни краци и различна димензија на гумите на предната и задната оска. На тоа се надоврзува спортски издув со регулирана клапна и издувни цевки од обете страни, во финиш на црн хром.
Типичниот карактер на BMW M го пречекува возачот во ентериерот со спортски кожен волан и рачка на менувачот во стилот на M GmbH, како и со спортски седишта и специјални прагови. За возачот да не заборави во каков автомобил седнува, во таблата со инструменти пречекува натписот X4 M40i.
Прво вградување на новиот турбо-шестцилиндарец со 360 КС
Срце на моделот е новиот шестцилиндарски мотор во линија, со зафатнина од три литри и турбонатполнење. Новиот трилитарец премиерно се вградува во X4 M40i и располага со моќност од 360 КС при 5.800 вртежи во минута и вртежен момент од 465 њутнметри. Според фабрика, просечната потрошувачка изнесува 8,6 литри на сто километри. Забрзувањето до сто трае помалку од пет секунди, а крајната брзина е ограничена електронски на 250 km/h.
За оваа моќ да се пренесе целосно на асфалтот се грижи посебно дотерано спортско подвозје, со подебели пружини и стабилизатори, зголемен затур на предната оска, посебно дотерување на приспособливите амортизери од M Performance, вклучувајќи и зафати во електронската логика на погонот на сите тркала BMW xDrive со нагласок на задната оска, заедно со Performance Control, за неутрални возни својства, смалено наведнување во свијоци и максимално уживање во возењето.